Адно окно
Афіцыйныя дакументы
Асабісты прыём
Прамая тэлефонная лінія
Звароты грамадзян і юрыдычных асоб
Адзіны дзень інфармавання
Аўкцыёны
Грамадскія абмеркаванні
Гуманітарнае супрацоўніцтва
Камісія па супрацьдзеянні карупцыі
Дыялогавая пляцоўка
Адрас раённага выканаўчага камітэта:
247210 г. Жлобін вул. Пятроўскага, 31
Тэлефон: (8-02334) 3-50-10
Тэлефон гарачай лініі: (8-02334) 4-46-51
Час работы гарачай лініі - штодня акрамя суботы і нядзелі з 9:00 да 11:00
Нарматыўна-прававая база
Ведамасная справаздачнасць
Электронная прыёмная для зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб
Прафсаюзны тэлефон даверу
Інфармацыя аб зваротах грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб, якія паступілі за 9 месяцаў 2024 года
За 9 месяцаў 2024 года ў Жлобінскі райвыканкам паступіла 459 зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб, з іх: пісьмовых - 243, электронных - 120 і 96 вусных. За аналагічны перыяд 2023 года было накіравана 434 звароты, з якіх пісьмовых - 235, электронных - 91 і 108 зваротаў было прынята ў ходзе асабістых прыёмаў. Такім чынам, агульная колькасць зваротаў павялічылася (25).
Асноўная параўнальная тэматыка і колькасць зваротаў наступная:
Тэматыка
Колькасць зваротаў
за 9 месяцаў 2023 г.
за 9 месяцаў 2024 г.
Дынаміка
Пытанні жыллёва-камунальнай гаспадаркі
146
190
+44
Жыллёвыя пытанні
18
24
+6
Пытанні архітэктуры і будаўніцтвы
43
68
+25
Пытанні землеўпарадкавання і землекарыстання
12
17
+5
Пытанні працы (заработная плата, працаўладкаванне, ахова працы і інш.)
9
-8
Пытанні сацыяльнага і пенсійнага забеспячэння насельніцтва
7
8
+1
Пытанні аграпрамысловага комплексу
26
29
+3
Пытанні аховы здароўя
3
2
-1
Пытанні гандлю, паслуг; абарона правоў спажыўцоў
22
-2
Пытанні па рабоце транспарту, транспартныя паслугі
6
11
Пытанні электра- і паштовай сувязі
-
1
Пытанні адукацыі
10
5
-5
Пытанні культуры, спорту і турызму
Пытанні праваахоўных органаў
4
Іншыя пытанні
110
60
-50
УСЯГО
434
459
Найбольшая колькасць зваротаў адносіцца да сферы жыллёва-камунальнай гаспадаркі: гэта пытанні добраўпарадкавання, рамонту і эксплуатацыі жылога фонду, утрымання і рамонту дарог. Павялічылася колькасць зваротаў па пытаннях архітэктуры і будаўніцтва, жыллёвых праваадносін, землеўпарадкавання, транспартных паслуг. Нягледзячы на колькаснае зніжэнне, актуальнымі для грамадзян застаюцца пытанні гандлёвага абслугоўвання. На кантролі пакінуты 30 зваротаў, астатнія вырашаны або растлумачаны.
За разглядаемы перыяд 2024 года ў райвыканкам паступіла 13 паўторных зваротаў і 47 калектыўных зваротаў, г. зн. ад двух і больш заяўнікоў. Калектыўна грамадзяне накіроўвалі звароты ў большасці сваёй па пытаннях жыллёва-камунальнай гаспадаркі і транспартных паслуг.
У адпаведнасці з заканадаўствам кіраўніцтвам райвыканкама праводзяцца асабістыя прыёмы грамадзян. Падчас асабістых прыёмаў за 9 месяцаў 2024 года прынята 96 чалавек.
Ад жыхароў сельскай мясцовасці ў райвыканкам накіравана 96 зваротаў.
У раёне працуе "гарачая тэлефонная лінія", арганізавана работа з насельніцтвам з дапамогай супольнасці ў мэсэнджэры viber "Жлобін. ДЫЯЛОГ з уладай".
У адпаведнасці з графікам праводзяцца "прамыя тэлефонныя лініі" па суботах.У ходзе іх правядзення за бягучы перыяд 2024 года прынята 140 пытанняў. У параўнанні з аналагічным перыядам 2023 года колькасць зваротаў на "прамыя лініі" павялічылася на 23 звароты. Найбольшая колькасць званкоў на "прамыя тэлефонныя лініі" паступіла па пытаннях жыллёва-камунальнай гаспадаркі. З 140 зваротаў 10 знаходзяцца на кантролі.