Адно окно
Афіцыйныя дакументы
Асабісты прыём
Прамая тэлефонная лінія
Звароты грамадзян і юрыдычных асоб
Адзіны дзень інфармавання
Аўкцыёны
Грамадскія абмеркаванні
Гуманітарнае супрацоўніцтва
Камісія па супрацьдзеянні карупцыі
Дыялогавая пляцоўка
П.І.Б.
Пасада
№ тэл/факса
Месца знаходжання, час працы
Атрошчанка Людміла Пятроўна
начальнік аддзела, па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб
4-45-38
прыём грамадзян і юр. асобаў серада з 8:00 - 13:00
Картэлева
Алеся Міхайлаўна
галоўны спецыяліст
4-46-51
г.Жлобін,
вул.пятроўскага, 31, к-т №16
панядзелак-пятніца з 8:300-13:00, 14:00-17:30
Ласоўская
Марына Алегаўна
4-48-54
вул.Пятроўскага,31, к-т №16
панядзелак-пятніца з 8:30-13:00, 14:00-17:30
Інфармацыя аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб за 1 паўгоддзе 2020 года
За першае паўгоддзе 2020 года ў Жлобінскі раённы выканаўчы камітэт для разгляду паступіла 327 зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб
Паступіла зваротаў у райвыканкам
1паўгоддзе 2018г.
1 паўгоддзе
2019г.
2020г.
пісьмовыя
152
146
171
электронныя
118
92
128
¦ вусныя
38
44
28
РАЗАМ
308
282
327
У параўнанні з |аналагічным перыядам 2018-2019 гадоў колькасць зваротаў павялічылася.
Тэматыка паступілі ?зваротаў наступная:
Тематыка
Колькасць |
1 пал.2019г.
Колькасць | 1 пол.2020г.
+/-
Пытанні жыллёва-камунальнай гаспадаркі
з іх :
80
81
+1
рамонт, эксплуатацыя і ўтрыманне жылфонду
19
24
+5
камунальныя паслугі, у тым ліку вода-электра-газазабеспячэнне і ацяпленне
9
=
аплата камунальных паслуг, ТБА, ільготы
5
Пытанні добраўпарадкавання і асвятлення
27
+8
змест і рамонт дарог
26
15
-11
пытанні¸ водаадвядзення
2
1
- 1
Жыллёвыя пытанні,
з іх:
22
-4
паляпшэнне жыллёвых умоў, пастаноўка на чаргу
10
12
+2
Пытанні дзейнасці ЖБВК, КІЗ
11
4
-7
атрыманне арэнднага, сацыяльнага жылля
6
Пытанні архітэктуры і будаўніцтва,
21
16
-5
будаўнічыя недаробкі ў новабудоўлях
-
-1
жыллёвае будаўніцтва, крэдыты і субсідыі
Пытанні гаражна-будаўнічых кааператываў
--
парушэнне нормаў будаўніцтва
Пытанні землеўпарадкавання і землекарыстання
13
23
+10
Пытанні працы (заработная плата, працаўладкаванне, ахова працы і інш.)
20
Пытанні сацыяльнага і пенсійнага забеспячэння насельніцтва
Пытанні аграпрамысловага комплексу
-6
Пытанні аховы здароўя
Пытанні гандлю, паслуг; абарона правоў спажыўцоў
Пытанні па працы транспарта, транспартныя паслугі
+3
Пытанні электра- і паштовай сувязі
Пытанні адукацыі, спорту і турызму
8
-3
Пытанні культуры, ідэалогіі, рэлігіі
+7
Пытанні РАУС
7
Іншыя пытанні
58
97
+39
І Т А Г А
+45
Нягледзячы на роўную колькасць, лідзіруючую пазіцыю ў насельніцтва займаюць пытанні жыллёва-камунальнай гаспадаркі. З іх, у параўнанні з аналагічным перыядам 2019 года, адбыўся рост па пытаннях добраўпарадкавання, а таксама рамонту і ўтрымання жыллёвага фонду. На ранейшым узроўні застаюцца пытанні аплаты жыллёва-камунальных паслуг, а таксама пытанні паслуг вода- электразабеспячэння. Зменшылася колькасць зваротаў па пытаннях утрымання і рамонту дарог, нягледзячы на гэта для насельніцтва яны застаюцца асабліва актуальнымі. Павялічылася колькасць зваротаў па пытаннях землеўпарадкавання, працоўных адносін-асноўная частка з якіх гэта пытанні заработнай платы і працаўладкавання. Рост зваротаў па пытаннях культуры, ідэалогіі тлумачыцца шматразовымі зваротамі грамадзян па пытаннях увекавечвання памяці сваякоў, якія загінулі падчас Вялікай айчыннай вайны на тэрыторыі Жлобінскага раёна.
Нягледзячы на памяншэнне, значнымі для насельніцтва застаюцца пытанні жыллёвых праваадносін.
На высокім узроўні застаюцца пытанні гандлю і паслуг. Грамадзяне звярталіся па пытаннях абароны правоў спажыўца, працы гандлёвых аб'ектаў на тэрыторыі раёна.
Па-ранейшаму высокую пазіцыю сярод зваротаў займаюць пытанні архітэктуры і будаўніцтва.
З 327 тых, хто паступіў у райвыканкам за 1 паўгоддзе 2020 года, 40 зваротаў (12%) пакінута на кантролі, астатнія вырашаны або растлумачаны.
За гэты перыяд 2020 года паступіла 9 паўторных зваротаў і 27 калектыўных зваротаў.
Ад грамадзян, якія пражываюць у сельскай мясцовасці ў Жлобінскі райвыканкам паступіла 39 зваротаў, што склала 11,6% ад усіх, хто паступіў.
Усяго, у 1 паўгоддзі 2020 года адбылося 25 «прамых тэлефонных лініі», падчас якіх прынята 57 пытанняў грамадзян. За аналагічны перыяд 2019 года было прынята 60 пытанняў.
Найбольшая колькасць званкоў на «прамыя тэлефонныя лініі» паступае па пытаннях, якія тычацца сферы жыллёва-камунальнай гаспадаркі і працоўных адносін. Па выніках: 18 пытанняў вырашаны (прыняты меры); на 36 пытанняў заяўнікам дадзены вусныя або пісьмовыя тлумачэнні; 3 пытанні Пакінутыя на кантролі ў аддзеле па працы са зваротамі грамадзян.
У кнігу заўваг і прапаноў райвыканкама за 1 паўгоддзе 2020 года ўнесена 2 запісы, з якіх 1 падзяка. За дадзены перыяд часу 2019 года ў кнігу заўваг і прапаноў было ўнесена 5 запісаў.
Інфармацыя аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб за 9 месяцаў 2020 года
За дзевяць месяцаў 2020 года ў Жлобінскі раённы выканаўчы камітэт для разгляду паступіла 527 зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб. З іх: 268 (50,8%) пісьмовых, 197 (37,3%) электронных і 62 (11,7%) вусных. За аналагічны перыяд 2019 года паступіла 436 зваротаў. Колькасць зваротаў павялічылася (91).
Рост адбыўся па пытаннях, якія тычацца сферы камунальнай і дарожнай гаспадаркі. Таксама павялічылася колькасць зваротаў грамадзян па пытаннях землекарыстання, працоўных адносін. Высокую пазіцыю займаюць пытанні жыллёвых праваадносін, гандлю і паслуг, архітэктуры і будаўніцтва.
За разгляданы перыяд 2020 года паступіла 15 паўторных зваротаў. За 9 месяцаў 2019 года паўторна было накіравана 6 зваротаў (+ 9) Асноўная прычына накіравання паўторных зваротаў - нязгода з тлумачэннямі, дадзенымі ў адказах адпаведнымі службамі.
У параўнанні з 2019 годам за разгляданы перыяд 2020 года павялічылася колькасць калектыўных зваротаў. Усяго іх паступіла 37 (13). Асноўная тэматыка калектыўных зваротаў: пытанні жыллёва-камунальнай і дарожнай гаспадаркі. Практычна ўсе калектыўныя звароты разглядаліся з выездам на месца і прымаліся ўсе неабходныя меры для вырашэння абгрунтаваных пытанняў заяўнікаў або даваліся канкрэтныя тлумачэнні.
Ад грамадзян, якія пражываюць у сельскай мясцовасці ў Жлобінскі райвыканкам паступіла 59 зваротаў, што склала 11,2% ад усіх, хто паступіў за 9 месяцаў 2020 года.
Кіраўніцтвам Жлобінскага раённага выканаўчага камітэта за 9 месяцаў 2020 года падчас асабістых прыёмаў ва ўсталяваныя дні было прынята 62 грамадзяніна, з іх 22 - старшынёй райвыканкама. На прыём да кіраўніцтва райвыканкама ажыццяўляецца папярэдні запіс.
Для вырашэння праблем грамадзян на месцах кіраўніцтвам райвыканкама, структурных падраздзяленняў, кіраўнікамі раённых службаў ажыццяўляюцца выязныя прыёмы грамадзян у сельскіх населеных пунктах і ЖЭУ горада. Адпаведная інфармацыя публікуецца ў раённай газеце і размешчана на сайце.
У раёне праводзяцца «прамыя тэлефонныя лініі» па суботах кіраўніцтвам райвыканкама і раённай Рады дэпутатаў. Усяго, за 9 месяцаў 2020 года адбылося 38 «прамых тэлефонных ліній» у ходзе якіх прынята 82 пытанні. За 9 месяцаў 2019 года кіраўніцтвам праведзена 39 «прамых тэлефонных ліній» і прынята 95 пытанняў. Колькасць зваротаў, якія паступілі, у параўнанні з 2019 годам зменшылася( - 13). Найбольшая колькасць званкоў на «прамыя тэлефонныя лініі» паступае па пытаннях рамонту і ўтрымання жылога фонду, аказання паслуг па электра-і водазабеспячэння. Акрамя гэтага, высокую пазіцыю займаюць пытанні добраўпарадкавання і асвятлення, рамонт і ўтрыманне дарог. Таксама паступалі неаднаразовыя звароты па пытаннях працоўных адносін, паляпшэння жыллёвых умоў. Па выніках разгляду зваротаў на «прамыя тэлефонныя лініі» 30 пытанняў (36.5%) вырашаны (прыняты меры); на 47 пытанняў (57,3%) заяўнікам дадзены вусныя ці пісьмовыя тлумачэнні; 5 пытанняў (6,1 працэнта) пакінуты на кантролі.
65 пытанняў (79%) на «прамыя тэлефонныя лініі» ў райвыканкам паступілі ад жыхароў горада і 17 пытанняў (21%) ад жыхароў, якія пражываюць на тэрыторыі сельскай мясцовасці.
У кнігу заўваг і прапаноў за гэты перыяд унесена 8 запісаў.
Інфармацыя аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб за 2020 год
За 2020 год у Жлобінскі раённы выканаўчы камітэт для разгляду паступіў 701 зварот грамадзян і юрыдычных асоб. З іх: 354 (50,5%) пісьмовых, 254 (36,2%) электронных і 93 (13,3%) вусных. У 2019 годзе паступіла 576 зваротаў. Колькасць зваротаў ¦значна павялічылася (125).
Найбольшая колькасць зваротаў паступіла па пытаннях жыллёва-камунальнай гаспадаркі: 168 або 24% ад усіх зваротаў. З іх лідзіруюць пытанні добраўпарадкавання, утрыманне і рамонт дарог і жыллёвага фонду. Таксама ў параўнанні з 2019 годам павялічылася колькасць зваротаў грамадзян па пытаннях землекарыстання, працоўных адносін, гандлю і паслуг. Па ранейшаму высокую пазіцыю займаюць пытанні жыллёвых праваадносін, архітэктуры і будаўніцтва.
У 2020 годзе ў райвыканкам паступіла 25 паўторных зваротаў, што на 16 зваротаў больш чым за 2019 год. Асноўная прычына накіравання паўторных зваротаў - нязгода з тлумачэннямі, дадзенымі ў адказах, а таксама кірунак паўторных зваротаў па пытаннях, пастаўленых на кантроль.
Павялічылася колькасць калектыўных зваротаў грамадзян. У 2020 годзе іх паступіла 57. (+ 23). Тэматыка калектыўных зваротаў розная, аднак большасць калектыўных зваротаў накіраваны па пытаннях жыллёва-камунальнай гаспадаркі, а таксама архітэктуры і будаўніцтва. Практычна ўсе калектыўныя звароты разглядаліся з выездам на месца і прымаліся ўсе неабходныя меры для вырашэння абгрунтаваных пытанняў заяўнікаў або даваліся канкрэтныя тлумачэнні.
Ад грамадзян, якія пражываюць у сельскай мясцовасці ў Жлобінскі райвыканкам паступіла 84 звароты, што склала 12% ад усіх, хто паступіў за 2020 год.
У ходзе асабістых прыёмаў кіраўніцтвам Жлобінскага раённага выканаўчага камітэта за 2020 год было прынята 93 грамадзяніны. Прыёмы вядуцца ва ўсталяваныя дні.
Акрамя гэтага, для вырашэння праблем грамадзян на месцах кіраўніцтвам райвыканкама, структурных падраздзяленняў, кіраўнікамі раённых службаў ажыццяўляюцца выязныя прыёмы грамадзян у сельскіх населеных пунктах і ЖЭУ горада. У райвыканкаме на пастаяннай аснове працуе тэлефон «гарачай лініі» на які за разгляданы перыяд паступіла 80 зваротаў, што на 20 зваротаў больш у параўнанні з 2019 годам. Асноўная тэматыка зваротаў: жыллёва-камунальная гаспадарка, зямельныя адносіны, гандлёвае абслугоўванне.
За 2020 год у службу «SMS-ПЫТАННЕ» паступіла 27 зваротаў. Вынікі разгляду зваротаў размешчаны на сайце райвыканкама ў спецыяльнай рубрыцы.
У кнігу заўваг і прапаноў за гэты перыяд унесена 9 запісаў, з якіх 5 заўваг, 1 прапанова і 3 падзякі.
Інфармацыя аб зваротах грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб за 1 паўгоддзе 2021 года
За першае паўгоддзе 2021 года ў Жлобінскі раённы выканаўчы камітэт для разгляду паступіла 386 зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб, з іх: 164 (43%) пісьмовых, 66 (17%) вусных і 156 (40%) электронных зваротаў. У параўнанні з першым паўгоддзем 2020 года колькасць зваротаў павялічылася (+59).
Асноўная прычына, гэта рост зваротаў, якія датычацца сферы жыллёва-камунальнай і дарожнай гаспадаркі. Асабліва ўзрасла колькасць зваротаў гэтай тэматыкі ў пачатку бягучага года ў сувязі з перыядам моцных снегападаў. Актуальнымі для насельніцтва з'яўляюцца пытанні добраўпарадкавання, а таксама капітальнага рамонту жыллёвага фонду. Заяўнікам тлумачыцца парадак уключэння дамоў у перспектыўны план па капітальным рамонце жылфонду. Графік на 2021 год размешчаны на сайце райвыканкама і быў апублікаваны ў раённай газеце. Акрамя гэтага, у параўнанні з 1 паўгоддзем 2020 года адбыўся рост зваротаў па пытаннях сельскай гаспадаркі, жыллёвых праваадносін. Па-ранейшаму высокую пазіцыю сярод зваротаў займаюць пытанні землекарыстання, архітэктуры і будаўніцтвы. Значнымі для грамадзян застаюцца пытанні гандлю і паслуг. У сувязі з паступленнем у 1 паўгоддзі неаднаразовых зваротаў ад жыхароў раёна аб датэрміновым выкарыстанні сямейнага капіталу адпаведнымі аддзеламі райвыканкама праведзена тлумачальная работа па гэтай тэматыцы.
За перыяд, які разглядаецца, грамадзянамі было накіравана 18 паўторных і 25 калектыўных зваротаў. Прычына паўторных зваротаў грамадзян - нязгода з тлумачэннямі, дадзенымі на іх першапачатковы зварот. Калектыўныя звароты ў большасці датычыліся пытанняў жыллёва-камунальнай гаспадаркі.
З 386 паступіўшых у райвыканкам за 1 паўгоддзе 2021 года 58 зваротаў (15%) пакінута на кантролі, астатнія вырашаны або растлумачаны ў адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам.
Ад грамадзян, якія пражываюць у сельскай мясцовасці або маюць дачы, участкі ў сельскіх населеных пунктах раёна ў Жлобінскі райвыканкам накіраваны 73 звароты, што склала 19% ад тых, хто паступіў.
У 1 паўгоддзі 2021 года кіраўніцтвам райвыканкама і старшынёй раённага Савета дэпутатаў праведзена 24 «прамыя тэлефонныя лініі», падчас якіх прынята 86 пытанняў. За 1 паўгоддзе 2020 года было прынята 57 зваротаў. (+29)
Павялічылася колькасць званкоў на «прамыя тэлефонныя лініі» па пытаннях, якія тычацца сферы жыллёва-камунальнай гаспадаркі, а менавіта: добраўпарадкавання, асвятлення, рамонт і эксплуатацыя жылога фонду. Таксама, у параўнанні з 1 паўгоддзем 2020 года, павелічэнне адбылося па пытаннях транспартнага і гандлёвага абслугоўвання насельніцтва раёна. Па выніках разгляду: 33 пытанні вырашаны; на 49 пытанняў заяўнікам дадзены тлумачэнні; 4 пытанні пакінуты на кантролі.
У кнігу заўваг і прапаноў райвыканкама за 1 паўгоддзе 2021 года ўнесена 7 запісаў, з якіх 1 падзяка. За аналагічны перыяд 2020 года ў кнігу заўваг і прапаноў было ўнесена 2 запісы.
Інфармацыя аб зваротах грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб, якія паступілі ў 2021 годзе
Работа с обращениями граждан и юридических лиц является одним из основных критериев в деятельности Жлобинского районного исполнительного комитета ( далее - райисполком) и направлена на максимально возможное решение проблем и соблюдение прав и законных интересов граждан.
За 2021 год в райисполком для рассмотрения поступило 731 обращение граждан и юридических лиц, из них: 299 письменных, 290 электронных и 142 устных. Количество обращений в сравнении с 2020 годом увеличилось на 4% (+30).
Тематика
Кол-во обраще-ний за 2020 г.
Кол-во обраще-ний за 2021 г.
Динами-ка
Вопросы жилищно-коммунального хозяйства
168
259
+91
Жилищные вопросы
60
49
Вопросы архитектуры и строительства
48
-10
Вопросы землеустройства и землепользования
45
40
Вопросы труда (заработная плата, трудоустройство, охрана труда и др.)
35
-14
Вопросы социального и пенсионного обеспечения населения
18
Вопросы агропромышленного комплекса
52
+31
Вопросы здравоохранения
+6
Вопросы торговли, услуг; защита прав потребителей
43
41
-2
Вопросы по работе транспорта, транспортные услуги
Вопросы электро- и почтовой связи
Вопросы образования
Вопросы спорта и туризма
3
Вопросы культуры, идеологии, религии
Вопросы РОВД
Иные вопросы
170
136
-34
ИТОГО
701
731
+30
Наибольшее количество поступивших обращений относится к сфере жилищно-коммунального хозяйства: это вопросы благоустройства, ремонта и эксплуатации жилого фонда, содержания и ремонта дорог. Увеличилось количество обращений по вопросам агропромышленного комплекса, здравоохранения, социального и пенсионного обеспечения. Несмотря на количественное снижение актуальными для граждан остаются вопросы жилищных правоотношений, архитектуры и строительства, торгового обслуживания. Из 731 обращения 32 (6,8% ) оставлены на контроле, остальные решены либо разъяснены.
За рассматриваемый период гражданами было направлено 45 коллективных обращений. В сравнении с 2020 годом количество коллективных обращений уменьшилось ( -12). Основная их тематика – вопросы жилищно-коммунального хозяйства (выполнение капитального ремонта домов, претензии к качеству ремонта, благоустройство дворовых территорий).
В 2021 году поступило 44 повторных обращений, что на 19 обращений больше, чем в 2020 году. Причина направления повторных обращений – несогласие с разъяснениями, данными заявителю; кроме этого имели место и обоснованные повторные обращения, например по ненадлежащей работе коммунальных служб.
В ходе личных приемов граждан и представителей юридических лиц руководством райисполкома было принято 142 человека, из них 32 -председателем райисполкома. При осуществлении выездных приемов принято 68 человек. Приемы ведутся согласно утвержденным графикам.
На телефон «горячей линии» за рассматриваемый период поступило
109 звонков, за 2020 год поступило 80 звонков. Основная тематика обращений - это вопросы, касающиеся жилищно-коммунального хозяйства и торгового обслуживания. В службу «sms-вопрос» за 2021 год гражданами направлено 33 обращения.
С целью повышения эффективности работы с обращениями граждан, решения их проблемных вопросов руководством райисполкома и председателем районного Совета депутатов на постоянной основе проводятся «прямые телефонные линии». Всего за 2021 год состоялось 48 «прямых телефонных линий», в ходе которых было принято 145 вопросов граждан. В сравнении с 2020 годом количество звонков на «прямые телефонные линии» увеличилось ( +40).
Основной тематикой обращений на «прямые телефонные линии» традиционно остаются вопросы сферы жилищно-коммунального хозяйства. Кроме этого, увеличение обращений произошло по вопросам транспортного обслуживания, землеустройства, здравоохранения.
Из 145 вопросов, поступивших на «прямые линии» 56 вопросов (39%) решены; на 79 вопросов (54%) заявителям даны разъяснения; 10 вопросов (7%) оставлены на контроле.
За нарушение законодательства об обращениях граждан к дисциплинарной ответственности привлечено 4 должностных лица.
В книгу замечаний и предложений райисполкома за 2021 год было внесено 14 записей, из них 11 замечаний и 3 благодарности.
Найбольшая колькасць зваротаў адносіцца да сферы жыллёва-камунальнай гаспадаркі: гэта пытанні добраўпарадкавання, рамонту і эксплуатацыі жылога фонду, утрымання і рамонту дарог. Павялічылася колькасць зваротаў па пытаннях аграпрамысловага комплексу, аховы здароўя, сацыяльнага і пенсіённага забеспячэння. Нягледзячы на колькаснае зніжэнне актуальнымі для грамадзян застаюцца пытанні жыллёвых праваадносін, архітэктуры і будаўніцтва, гандлёвага абслугоўвання. З 731 звароту 32 (6,8% ) пакінутыя на кантролі, астатнія вырашаныя альбо растлумачаныя.
За разгляданы перыяд грамадзянамі было накіравана 45 калектыўных зваротаў. У параўнанні з 2020 годам колькасць калектыўных зваротаў зменшылася (-12). Асноўная іх тэматыка - пытанні жыллёва-камунальнай гаспадаркі (выкананне капітальнага рамонту дамоў, прэтэнзіі да якасці рамонту, добраўпарадкаванне дваровых тэрыторый).
У 2021 годзе паступіла 44 паўторныя звароты, што на 19 зваротаў больш, чым у 2020 годзе. Прычына накіравання паўторных зваротаў - нязгода з тлумачэннямі, дадзенымі заяўніку; акрамя гэтага мелі месца і абгрунтаваныя паўторныя звароты, напрыклад па неналежнай працы камунальных службаў.
Падчас асабістых прыёмаў грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб кіраўніцтвам райвыканкама было прынята 142 чалавекі, з іх 32 - старшынёй райвыканкама. Пры ажыццяўленні выязных прыёмаў прынята 68 чалавек. Прыёмы вядуцца паводле зацверджаных графікаў.
На тэлефон «гарачай лініі» за разгляданы перыяд паступіла
109 званкоў, за 2020 год паступіла 80 званкоў. Асноўная тэматыка зваротаў - гэта пытанні, якія тычацца жыллёва-камунальнай гаспадаркі і гандлёвага абслугоўвання. У службу «sms-пытанне» за 2021 год «грамадзянамі накіравана 33 звароты.
З мэтай павышэння эфектыўнасці працы са зваротамі грамадзян, вырашэння іх праблемных пытанняў кіраўніцтвам райвыканкама і старшынёй раённага Савета дэпутатаў на пастаяннай аснове праводзяцца "прамыя тэлефонныя лініі". Усяго за 2021 год адбылося 48 «прамых тэлефонных ліній», падчас якіх было прынята 145 пытанняў грамадзян. У параўнанні з 2020 годам колькасць званкоў на «прамыя тэлефонныя лініі» павялічылася (+40).
Асноўнай тэматыкай зваротаў на «прамыя тэлефонныя лініі» традыцыйна застаюцца пытанні сферы жыллёва-камунальнай гаспадаркі. Акрамя гэтага, павелічэнне зваротаў адбылося па пытаннях транспартнага абслугоўвання, землеўпарадкавання, аховы здароўя.
З 145 пытанняў, якія паступілі на «прамыя лініі» 56 пытанняў (39%) вырашаны; на 79 пытанняў (54%) заяўнікам дадзены тлумачэнні; 10 пытанняў (7%) пакінуты на кантролі.
За парушэнне заканадаўства аб зваротах грамадзян да дысцыплінарнай адказнасці прыцягнута 4 службовыя асобы.
У кнігу заўваг і прапаноў райвыканкама за 2021 год было ўнесена 14 запісаў, з іх 11 заўваг і 3 падзякі.
Інфармацыя аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб за 9 месяцаў 2021 года
За 9 месяцаў 2021 года ў Жлобінскі раённы выканаўчы камітэт для разгляду паступіла 572 звароты грамадзян і юрыдычных асоб. З іх: 237 (41%) пісьмовых, 228 (40%) электронных і 107 (19%) вусных. За аналагічны перыяд 2020 года паступіла 527 зваротаў. Колькасць зваротаў павялічылася (+45).
Найбольшая колькасць зваротаў паступіла па пытаннях жыллёва-камунальнай і дарожнай гаспадаркі: 221 ці 38% ад колькасці ўсіх, хто паступіў. З іх лідзіруюць пытанні добраўпарадкавання, утрымання і рамонту жыллёвага фонду, добраўпарадкаванне дарог. Таксама ў параўнанні з дадзеным перыядам 2020 года павялічылася колькасць зваротаў грамадзян па пытаннях гандлю і паслуг, аховы здароўя, аграпрамысловага комплексу. Па-ранейшаму высокую пазіцыю займаюць пытанні землекарыстання, архітэктуры і будаўніцтва, жыллёвых адносін.
За перыяд 2021 года ў райвыканкам паступіла 36 паўторных зваротаў. Асноўная прычына накіравання паўторных зваротаў - нязгода з тлумачэннямі, дадзенымі на першапачатковы зварот.
За студзень-верасень 2021 года ў райвыканкам было накіравана 39 калектыўных зваротаў. Колькасць калектыўных зваротаў у параўнанні з 2020 годам нязначна павялічылася. (+2). Тэматыка калектыўных зваротаў розная, аднак іх большасць датычылася пытанняў жыллёва-камунальнай гаспадаркі, а таксама архітэктуры і будаўніцтва. Практычна ўсе калектыўныя звароты разглядаліся з выездам на месца і прымаліся ўсе неабходныя меры для вырашэння абгрунтаваных пытанняў заяўнікаў.
Ад жыхароў, якія пражываюць у сельскай мясцовасці або закранаюць іх пытанні паступіла 110 зваротаў або 19% ад накіраваных.
Падчас асабістых прыёмаў кіраўніцтвам Жлобінскага раённага выканаўчага камітэта прынята 107 зваротаў грамадзян. Акрамя гэтага, для вырашэння праблем грамадзян на месцах кіраўніцтвам райвыканкама, структурных падраздзяленняў, кіраўнікамі раённых службаў праводзяцца выязныя прыёмы грамадзян у сельскіх выканаўчых камітэтах і ў сельскагаспадарчых прадпрыемствах раёна.
Для тлумачэння пытанняў даведачна-кансультатыўнага характару ў райвыканкаме працуе тэлефон «гарачай лініі». За гэты перыяд зарэгістравана 75 зваротаў. Асноўная тэматыка - пытанні жыллёва-камунальнай гаспадаркі.
У службу «SMS-ПЫТАННЕ» ад жыхароў Жлобінскага раёна за 9 месяцаў 2021 года паступіла 24 звароты. Вынікі разгляду смс-зваротаў размешчаны на сайце райвыканкама ў спецыяльнай рубрыцы.
У кнігу заўваг і прапаноў райвыканкама за гэты перыяд унесена 11 запісаў, з якіх 8 заўваг і 3 падзякі.
Кіраўніцтвам райвыканкама і раённай Рады дэпутатаў паводле графіка праводзяцца «прамыя тэлефонныя лініі» па суботах. За 9 месяцаў 2021 года ў ходзе правядзення прамых ліній прынята 115 пытанняў грамадзян. За 9 месяцаў 2020 года прынята 82 пытанні (+ 33). Найбольшая колькасць званкоў на "прамыя тэлефонныя лініі" паступае па пытаннях добраўпарадкавання тэрыторый, рамонту і ўтрымання жылога фонду, аказання транспартных паслуг, гандлю.
Са 115 пытанняў, якія паступілі на прамыя лініі, 9 (8%) пакінуты на кантролі, астатнія вырашаны або растлумачаны.
Інфармацыя аб зваротах грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб, якія паступілі ў першым паўгоддзі 2022 года
У першым паўгоддзі 2022 года ў Жлобінскі раённы выканаўчы камітэт для разгляду паступіў 321 зварот грамадзян і юрыдычных асоб, з іх: 126 (39%) пісьмовых, 66 (21%) вусных і 129 (40%) электронных. У параўнанні з першым паўгоддзем 2021 года колькасць зваротаў значна зменшылася (-65).
Найбольшая колькасць зваротаў за разгляданы перыяд паступіла па пытанням жыллёва-камунальнай і дарожнай гаспадаркі. Акрамя гэтага, высокую пазіцыю займаюць пытанні архітэктуры і будаўніцтва, жыллёвых праваадносін. Значнымі для насельніцтва застаюцца пытанні гандлю і паслуг, транспартнага забеспячэння.
За першае паўгоддзе 2022 года грамадзянамі было накіравана 10 паўторных зваротаў. Асноўная прычына паўторных зваротаў - нязгода з тлумачэннямі, дадзенымі на іх першапачатковы зварот.
Зменшылася колькасць калектыўных зваротаў: у 1 паўгоддзі 2022 г. – 19, за аналагічны перыяд 2021 г. - 25 (-6). Асноўная іх тэматыка - пытанні жыллёва-камунальнай гаспадаркі (выкананне капітальнага рамонту дамоў, рамонт дарог, якасць аказання жыллёва-камунальных паслуг), а таксама пытанні працоўных адносін арганізацыі працы гарадскога грамадскага транспарта.
Практычна ўсе калектыўныя звароты разглядаюцца адпаведнымі. службамі з выездам на месца і прымаюцца ўсе неабходныя меры для вырашэння абгрунтаваных пытанняў заяўнікаў альбо даюцца канкрэтныя тлумачэнні на пастаўленыя пытанні.
З 321 паступіўшага ў райвыканкам за першае паўгоддзе 2022 года звароту 45 або 14%, пакінуты на кантролі, астатнія вырашаны або растлумачаны ў адпаведнасці з дзейным заканадаўствам.
Штомесяц у сельскіх выканаўчых камітэтах праводзяцца выязныя прыёмы грамадзян кіраўніцтвам райвыканкама і раённых службаў. У першым паўгоддзі 2022 гады на выязных прыёмах прынята 115 чалавек.
З мэтай павышэння эфектыўнасці работы са зваротамі грамадзян, вырашэння іх праблемных пытанняў кіраўніцтвам райвыканкама і старшынёй раённага Саветы дэпутатаў на пастаяннай аснове праводзяцца "прамыя тэлефонныя лініі".
За гэты перыяд у райвыканкаме праведзена 24 «прамыя тэлефонныя лініі», у падчас якіх прынята 71 пытанне. За першае паўгоддзе 2021 года - 86 пытанняў (-15).
Нягледзячы на агульнае зніжэнне колькасці зваротаў, якія лідыруюць пазіцыю займаюць пытанні сферы жыллёва-камунальнай гаспадаркі (добраўпарадкаванне, асвятленне, рамонт дарог і прыдамавых тэрыторый). Таксама ў параўнанні з аналагічным перыядам 2021 года павелічэнне адбылося па пытаннях гандлю і паслуг. З 71 пытання 32 вырашаны, па 35 заяўнікам дадзены тлумачэнні; 4 пакінуты на кантролі.
Штодня ў райвыканкаме працуе тэлефон "гарачай лініі", што дазваляе аператыўна і ў кароткія тэрміны вырашыць або растлумачыць узніклыя пытанні насельніцтва раёна. За разгляданы перыяд на «гарачую лінію» звярнулася 68 заяўнікаў.
У кнігу заўваг і прапаноў райвыканкама за першае паўгоддзе 2022 года унесена 4 запісы, з якіх 1 падзяка. За аналагічны перыяд 2021 гады ў кнігу заўваг і прапаноў было занесена 7 запісаў.
Інфармацыя аб зваротах грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб, якія паступілі за 9 месяцаў 2022 года
Усяго за 9 месяцаў 2022 года ў райвыканкам паступіла 502 звароты грамадзян і юрыдычных асоб, з іх: пісьмовых - 210 (42%), электронных - 191 (38%) і 101 вуснае (20%). За 9 месяцаў 2021 года паступіла 572 звароты. У параўнанні з аналагічным перыядам 2021 года колькасць зваротаў значна зменшылася (- 70)
Найбольшая колькасць зваротаў паступіла па пытаннях жыллёва-камунальнай і дарожнай гаспадаркі.: 148 зваротаў або 29,5%. За 9 месяцаў 2021 года быў накіраваны 221 зварот па дадзенай тэматыцы. Актуальнымі для насельніцтва застаюцца пытанні добраўпарадкавання, утрыманне і рамонт жылога фонду. Акрамя гэтага ёсць звароты з прэтэнзіяй да работы адзінай дыспетчарскай службы службы 115. Назіраецца рост колькасці зваротаў па пытаннях водаадвядзення. Гэта звязана з неспрыяльнымі ўмовамі надвор'я ў вясновы і восеньскі перыяд бягучага года, якія справакавалі падтапленні ўчасткаў грамадзян. Усе звароты разгледжаны, па выніках прыняты меры рэагавання або дадзены тлумачэнні.
Нягледзячы на агульнае зніжэнне колькасці зваротаў за бягучы перыяд адбыўся рост зваротаў па пытаннях архітэктуры і будаўніцтва, працы транспарту, працоўных адносін.С студзеня па верасень 2022 г. у райвыканкам паступіла 18 паўторных зваротаў, за аналагічны перыяд 2021 г. - 36 (-18),
Калектыўных зваротаў (2 і больш грамадзян) - 34, за аналагічны перыяд 2021 г. - 39 (-5).
У адпаведнасці з заканадаўствам у райвыканкаме з 9-00 да 12-00 праводзяцца "прамыя тэлефонныя лініі"; па суботах. За 9 месяцаў 2022 года адбылося 36 «прамых тэлефонных ліній» у ходзе якіх прынята 94 пытанні. За 9 месяцаў 2021 года паступіла 109 пытанняў. (- 15).
Найбольшая колькасць званкоў на «прамыя тэлефонныя лініі» паступае па пытаннях, якія датычацца сферы жыллёва-камунальнай гаспадаркі. Гэтыя пытанні ўзнікаюць сезонна: у зімовы перыяд гэта наладка ацяплення і ўборка снегу, у летні перыяд абкоску расліннасці, ямачныя рамонты, водаадвядзенне. Пра званкі на «прамыя лініі» службы інфармуюцца ў дзень паступлення неадкладна, ажыццяўляецца выезд на месца, і па меры магчымасці прымаюцца меры па іх вырашэнні. З 94 паступілі на «прамыя лініі» зваротаў 40 (42,5% ) пытанняў вырашана, 54 (57,5%) пытання растлумачана.
Інфармацыя аб зваротах грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб, якія паступілі за 2022 год
За 2022 год у райвыканкам паступіла 764 звароты грамадзян і юрыдычных асоб, з іх: пісьмовых - 313 (41%), электронных - 297 (39%) і 154 вуснае (20%). У параўнанні з 2021 годам колькасць накіраваных у райвыканкам зваротаў павялічылася (+ 33).
Агульная колькасць зваротаў, якія паступілі ў райвыканкам
год
Дынаміка
2021 г.
2022 г.
299
313
+14
290
297
вусныя
142
154
+12
764
+33
Тэматыка зваротаў наступная:
Тэматыка
Коль-ць зваротаў
за
Пытанні жыллёва-камунальнага гаспадаркі,
241
-18
63
-15
30
34
+4
пытанні добраўпарадкавання і асвятлення
91
102
+11
56
-29
Пытанні водаадвядзення
Жыллёвыя пытанні, з іх:
31
-8
пытанні дзейнасці ЖБВК, КІЗ
Пытанні архітэктуры і будаўніцтва, з іх:
73
+25
пытанні гаражна-будаўнічых кааператываў
парушэнне норм будаўніцтва
32