Адно окно
Афіцыйныя дакументы
Асабісты прыём
Прамая тэлефонная лінія
Звароты грамадзян і юрыдычных асоб
Адзіны дзень інфармавання
Аўкцыёны
Грамадскія абмеркаванні
Гуманітарнае супрацоўніцтва
Камісія па супрацьдзеянні карупцыі
Дыялогавая пляцоўка
АДДЗЕЛ ЗАГЖлобінскага райвыканкама Гомельскай вобласці
вул. Урыцкага, д.58, 247210, г.Жлобін Гомельская вобласць, тэл. 5 2332, 5 23 22
начальнік аддзела Янкава Вольга Мікалаеўн
галоўны спецыяліст аддзела Шпілеўская Таццяна ЮзэфаўнаЧАС ПРАЦЫ: - аўторак, чацвер, пятніца з 8-00 ч. да 17-00 ч., абед з 13-00ч. да 14.00ч.- серада з 11-00 ч. да 20-00 ч., абед з 13-00ч. да 14-00ч.- субота з 10.00 ч. да 18.00 ч.Выхадныя дні: нядзеля, панядзелак.
Графік прыёму грамадзян:
- аўторак, пятніца з 8-00 ч. да 17-00 ч., абед з 13-00ч. да 14.00ч.
- чацвер з 8.00 да 13.00 - асяроддзе з 11-00 ч. да 20-00 ч., абед з 13-00ч. да 14-00ч.- субота з 10.00 ч. да 18.00 ч.Выхадныя дні: нядзеля, панядзелак.
Ну У аддзеле загс Жлобінскага райвыканкама ажыццяўляецца папярэдняе кансультаванне грамадзян і (або) папярэдні запіс на прыём і ўрачыстую рэгістрацыю заключэння шлюбу.
Папярэдняе кансультаванне грамадзян і (або) папярэдні запіс ажыццяўляе начальнік аддзела загс Янкова Вольга Мікалаеўна - кабінет № 2 ці па тэл. 5 2332 У перыяд адсутнасці начальніка аддзела загс папярэдняе кансультаванне грамадзян і (або) папярэдні запіс ажыццяўляе галоўны спецыяліст Шпілеўская Таццяна Юзэфаўна.
ЧАС АСАБІСТАГА ПРЫЁМУ ГРАМАДЗЯН: начальнік аддзела загс Жлобінскага райвыканкама Янкова Вольга Мікалаеўна чацвер з 08-00 да 13-00 гадзін.
У перыяд адсутнасці начальніка аддзела загс прыём грамадзян ажыццяўляе галоўны спецыяліст Шпілеўская Таццяна Юзэфаўна.
Тэлефон даверу (гарачай лініі) аддзела загс Жлобінскага райвыканкама (8-02334) 52332.
АДМІНІСТРАЦЫЙНЫЯ ПРАЦЭДУРЫ, АДЗЕЎНЫЯ АДДЗЕЛАМ ЗАГС Жлобінскага райвыканкама
у адпаведна Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010г. № 200 Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»
АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.1. РЭГІСТРАЦЫЯ НАРАДЖЭННЯ
Дакументы і (або) звесткі, грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
заява пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу бацькоў (бацькі), заяўніка (за выключэннем замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія хадайнічаюць аб прадастаўленні статусу бежанца, дадатковай абароны або прытулку ў Рэспубліцы Беларусь, і замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлена дадатковая абарона ў Рэспубліцы Беларусь)пасведчанне аб рэгістрацыі хадайніцтва аб прадастаўленні статусу бежанца, дадатковай абароны або прытулку ў Рэспубліцы Беларусь для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія хадайнічаюць аб прадастаўленні статусу бежанца, дадатковай абароны або прытулку ў Рэспубліцы Беларусьпасведчанне аб прадастаўленні дадатковай абароны ў Рэспубліцы Беларусь для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлена дадатковая абарона ў Рэспубліцы Беларусьмедыцынская даведка аб нараджэнні або копія рашэння суда аб устанаўленні факта нараджэннядакумент, які з'яўляецца падставай для запісу звестак аб бацьку дзіцяці ў запісе акта аб нараджэнні (сумесная заява бацькоў дзіцяці, якія не знаходзяцца ў шлюбе паміж сабой, копія рашэння суда аб устанаўленні бацькоўства), у выпадку, калі бацькі дзіцяці не знаходзяцца ў шлюбе паміж сабой заява маці дзіцяці, якая пацвярджае, што яе муж, былы муж не з'яўляецца бацькам дзіцяці, пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу фактычнага бацькі дзіцяці, заява мужа, былога мужа маці дзіцяці, якое пацвярджае, што ён не з'яўляецца бацькам дзіцяці, сумесную заяву маці і фактычнага бацькі дзіцяці аб рэгістрацыі ўстанаўлення бацькоўства у выпадку рэгістрацыі нараджэння дзіцяці ў маці, якая заяўляе, што яе муж, былы муж не з'яўляецца бацькам дзіцяцідакумент, які пацвярджае заключэнне шлюбу паміж бацькамі дзіцяці, у выпадку, калі шлюб заключаны за межамі Рэспублікі Беларусьдакумент, які пацвярджае спыненне шлюбу або прызнанне яго несапраўдным паміж бацькамі дзіцяці (за ізаключэннем дакументаў, выдадзеных органам загса Рэспублікі Беларусь), у выпадку, калі з дня спынення шлюбу або прызнання яго несапраўдным да нараджэння дзіцяці прайшло не больш за 10 месяцаў
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бясплатна
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
2 дні з дня падачы заявы; пры ўрачыстай рэгістрацыі нараджэння 3 дні пры адначасовай рэгістрацыі нараджэння, устанаўлення бацькоўства і заключэння шлюбу у дзень рэгістрацыі заключэння шлюбу;• у выпадку запыту звестак і (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц.
Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова.
Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - галоўны спецыяліст аддзела; Шпілеўская Таццяна Юзэфаўна, кабінет № 2, тэл. 52332.
АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.2. РЭГІСТРАЦЫЯ ЗАКЛЮЧЭННЯ ШЛЮБУ
сумесная заява асоб, якія бяруць шлюб пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу асоб, якія бяруць шлюбзаяву аб зніжэнні шлюбнага ўзросту, рашэнне органаў апекі і папячыцельства або копія рашэння суда аб аб'яўленні непаўналетняга цалкам дзеяздольным (эмансіпацыя), медыцынская даведка аб стане здароўя (якая пацвярджае цяжарнасць) асобы, які ўступае ў шлюб, для асобы, якая не дасягнула 18-гадовага ўзростузаява асоб, якія ўзялі шлюб, аб скарачэнні тэрміну заключэння шлюбу з указаннем асаблівых абставін, па якіх неабходна скарачэнне тэрміну заключэння шлюбу, і дакументы, якія з'яўляюцца падставай для скарачэнні дадзенага тэрміна, у выпадку скарачэння тэрміну заключэння шлюбузаява асоб, якія ўзялі шлюб, з указаннем уважлівых прычын, па якіх яны не могуць прыбыць у орган загса для рэгістрацыі заключэння шлюбу, у выпадку рэгістрацыі заключэння шлюбу па-за памяшканнем органа загсакопія рашэння суда аб устанаўленні факта стануя ў фактычных шлюбных адносінах, якія ўзніклі да 8 ліпеня 1944 г., у выпадку рэгістрацыі заключэння шлюбу на падставе такога рашэння судадакумент, які пацвярджае ўнясенне платы
акрамя названых дакументаў асобамі , якія ўзялі шлюб, прадстаўляюцца:
грамадзянамі Рэспублікі Беларусь:
выгляд на жыхарства, выдадзены кампетэнтным органам дзяржавы сталага пражывання, у выпадку, калі грамадзянін Рэспублікі Беларусь пастаянна пражывае за межамі Рэспублікі Беларусь дакумент аб адсутнасці зарэгістраванага шлюбу з іншай асобай, выдадзены кампетэнтным органам дзяржавы пастаяннага пражывання, у выпадку, калі грамадзянін Рэспублікі Беларусь пастаянна пражывае за межамі Рэспублікі Беларусьдакументы, якія пацвярджаюць спыненне папярэдняга шлюбу (за выключэннем дакументаў, выдадзеных органам загса Рэспублікі Беларусь), у выпадку спынення шлюбу
замежнымі грамадзянамі і асобамі без грамадзянства (за выключэннем замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца, дадатковая абарона або прытулак у Рэспубліцы Беларусь):
дакумент аб адсутнасці зарэгістраванага шлюбу з іншай асобай, выдадзены кампетэнтным органам дзяржавы пастаяннага пражывання замежнага грамадзяніна, асобы без грамадзянства (тэрмін дзеяння дадзенага дакумента 6 месяцаў) дзяржавы грамадзянскай прыналежнасці замежнага грамадзяніна, у выпадку, калі замежны грамадзянін не пражывае на тэрыторыі дзяржавы грамадзянскай прыналежнасці (тэрмін дзеяння дадзенага дакумента - 6 месяцаў) , у выпадку спынення шлюбу
замежнымі грамадзянамі і асобамі без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца, дадатковая абарона або прытулак у Рэспубліцы Беларусь:
дакумент, які пацвярджае спыненне папярэдняга шлюбу, выдадзены кампетэнтным органам дзяржавы, на тэрыторыі якой спынены шлюб (за выключэннем дакументаў, выдадзеных органам загса Рэспублікі Беларусь), у выпадку спынення шлюбу
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: 1 базавая велічыня за рэгістрацыю заключэння шлюбу, у тым ліку выдачу пасведчання.
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 3 месяцы з дня падачы заявы
Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова
Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - начальнік аддзела Янкава Вольга Мікалаеўна, кабінет №2, тэл. 52332.
АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.3.РЭГІСТРАЦЫЯ УСТАЛЯВАННЯ БАЦЬКОЎСТВА Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
сумесная заява бацькоў аб устанаўленні бацькоўства або заяву аб рэгістрацыі ўстанаўлення бацькоўства на падставе рашэння суда аб устанаўленні бацькоўства
пашпарты ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць асобу заяўнікаў (заяўніка)
пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці у выпадку, калі рэгістрацыя нараджэння дзіцяці была праведзена раней
пісьмовая згода паўналетняй асобы ў дачыненні да якога робіцца рэгістрацыя ўсталявання бацькоўства, у выпадку рэгістрацыі ўстанаўлення бацькоўства ў адносінах да асобы, якая дасягнула паўналецця
копія рашэння суда аб устанаўленні бацькоўства у выпадку рэгістрацыі ўстанаўлення бацькоўства па рашэнню суда
2 дні з дня падачы заявы; пры адначасовай урачыстай рэгістрацыі нараджэння і рэгістрацыі ўстанаўлення бацькоўства - 3 дні; пры адначасовай рэгістрацыі нараджэння, устанаўлення бацькоўства і заключэння шлюбу - у дзень рэгістрацыі заключэння шлюбу; пры падачы сумеснай заявы да нараджэння дзіцяці - у дзень рэгістрацыі нараджэння дзіцяці; у выпадку запыту звестак і (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц.
Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - галоўны спецыяліст аддзела &ndash ; Шпілеўская Таццяна Юзэфаўна, кабінет № 2, тэл. 52332
АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.4.РЭГІСТРАЦЫЯ УСТАЛЯВАННЯ МАЦІРСТВА
- заява; - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;- пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці; - пісьмовая згода паўналетняй асобы, у стаўленні якой вырабляецца рэгістрацыя ўсталявання мацярынства, у выпадку рэгістрацыі ўстанаўлення мацярынства ў адносінах да асобы, якая дасягнула паўналецця
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бясплатна.
2 дні з дня падачы заявы; у выпадку запраса звестак і (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№5.5.РЭГІСТРАЦЫЯ СМЕРЦІ
заява; пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу памерлага (пры іх наяўнасці) і заяўніка (за выключэннем замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія хадайнічаюць аб прадастаўленні статусу бежанца, дадатковай абароны або прытулку ў Рэспубліцы Беларусь, і замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлена дадатковая абарона ў Рэспубліцы Беларусь) пасведчанні памерлага (пры іх наяўнасці) і заяўніка аб рэгістрацыі хадайніцтва аб прадастаўленні статусу бежанца, дадатковай абароны або прытулку ў Рэспубліцы Беларусь для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія хадайнічаюць аб прадастаўленні статусу бежанца, дадатковай абароны або прытулку ў Рэспубліцы Беларусь дакумент спецыялізаванай арганізацыі, якая ажыццявіла пахаванне памерлага, у выпадку рэгістрацыі смерці па месцы пахавання памерлагаваенны білет памерлага у выпадку рэгістрацыі смерці вайскоўцаў
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: у дзень падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і(або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц.
АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.6.РЭГІСТРАЦЫЯ РАСХІДАННЯ ШЛЮБУпа рашэннях судоў, якія ўступілі ў законную сілу да 1 верасня 1999 г
- заява; - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка; - копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу, які ўступіў у законную сілу да 1 верасня 1999 г.; - дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: 2 базавыя велічыні за рэгістрацыю скасавання шлюбу па рашэннях судоў, якія ўступілі ў законную сілу да 1 верасня 1999г., уключаючы выдачу пасведчання
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 2 дня з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту звестак і (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - начальнік аддзела Янкава Вольга Мікалаеўна, кабінет №2, тэл. 52332
АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№5.61.РЭГІСТРАЦЫЯ СПАСАВАННЯ ШЛЮБУ ПА ЎЗАЕМНАЙ ЗГОДЫ МУЖОЎ, ЯКІЯ НЕ МАЮЦЬ АГУЛЬНЫХ НЕЗАЎСКОНАЛЕТНІХ ДЗЯЦЕЙ І СПРАВЫ АБ ІМУ і сям'і
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- сумесная заява мужа і жонкі; - пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу мужа і жонкі; - заява аднаго з мужа і жонкі аб рэгістрацыі скасавання шлюбу ў яго адсутнасцьу выпадку немагчымасці яўкі ў орган загса для рэгістрацыі скасавання шлюбу; - пасведчанне аб заключэнні шлюбу;- дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: 4 базавыя велічыні за рэгістрацыю скасавання шлюбу, уключаючы выдачу пасведчанняў. Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: ва ўзгоднены з мужам і жонкай дзень, але не раней за 1 месяц і не пазней за 2 месяцы з дня падачы заявы.
АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.7.РЭГІСТРАЦЫЯ УСЫНАЎЛЕННЯ
Дакументы і (або) звесткі, грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
заява пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу ўсынавіцеля (удачарыцеля), усынавіцеляў (удачарыцеляў)пасведчанне аб нараджэнні дзіцяцівыпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні)
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 2 дня з дня падачы заявы, ау выпадку запыту звестак і (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц.
Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - галоўны аддзела Шпілеўская Таццяна Юзэфаўна, кабінет № 2, тэл. 52332.
АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.8РЭГІСТРАЦЫЯ ЗМЕНЫ ПРОЗВІШЧА, УЛАСНАГА ІМЯ, АБАЙСТВА
заява
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
дзве фатаграфіі заяўніка памерам 30 х 40 мм
пасведчанні аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, якія падлягаюць замене ў сувязі з рэгістрацыяй перамены прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку
копіі твораў навукі, літаратуры і мастацтва, якія з'яўляюцца вынікам творчай дзейнасці, якія існуюць у якой або аб'ектыўнай форме, - у выпадку выяўлення жадання насіць прозвішча, уласнае імя ў адпаведнасці з літаратурным псеўданімамдакументы, якія пацвярджаюць матывацыю (за выключэннем дакументаў, выдадзеных органам загса Рэспублікі Беларусь), у выпадку выяўлення жадання насіць прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку, адрозныя ад даных пры рэгістрацыі нараджэння, па прычынах, не названых вышэйдакумент, які пацвярджае ўнясенне платы (прадстаўляецца пры выдачы адпаведнага пасведчання)
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: 2 базавыя велічыні за рэгістрацыю перамены прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, уключаючы выдачу пасведчання.
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 2 месяцы з дня падачы заявы.
Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры асуадміністратыўнай працэдуры: бестэрмінова.
АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.9.ВЫДАЧА Паўторнага СВЕДЧАННЯ ПРА РЭГІСТРАЦЫЮ АКТА ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ
- заява; - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;- дакумент, які пацвярджае змену прозвішча або іншых дадзеных грамадзяніна, у выпадку іх змены;
- дакументы, выдадзеныя кампетэнтнымі органамі замежных дзяржаў, якія пацвярджаюць права зацікаўленай асобы (роднасныя і (або) шлюбныя адносіны) на атрыманне паўторных пасведчанняў аб нараджэнні, аб смерці;
- дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: 1 базавая велічыня.
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 7 дзён з дня падачы заявы - пры наяўнасці адпаведнага запісу акта грамадзянскага стану, а пры адсутнасці такога запісу - 1 месяц
АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.10.ЗАНЯСЕННЕ ЗМЯНЕННЯЎ, ДАДАТКОЎ І ВЫПРАЎЛЕННЯЎ У ЗАПІСУ АКТАЎ ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ
заява пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобудакумент, які сведчыць асобу, з запісам аб нацыянальнай прыналежнасці у выпадку змены нацыянальнасці ў запісах актаў грамадзянскага стану
- дакументы, выдадзеныя кампетэнтнымі органамі замежных дзяржаў, якія пацвярджаюць права зацікаўленай асобы (роднасныя і (або) шлюбныя адносіны, спадчынныя правы) на падачу заявы аб унясенні змяненняў, дапаўненняў, выпраўленняў у запісе актаў грамадзянскага стану адносна памерлых асоб;копія рашэння суда у выпадку ўнясення змяненняў, дапаўненняў і выпраўленняў у запісы актаў грамадзянскага стану на падставе рашэння сударашэнне органа апекі і папячыцельства, кампетэнтнага органа замежнай дзяржавы у выпадку змянення прозвішча непаўналетняга дакументы, якія пацвярджаюць факты, якія з'яўляюцца падставай для выпраўлення памылак, унясення змяненняў і дапаўненняў у запісы актаў грамадзянскага стану (працоўная кніжка, пенсіённае пасведчанне, медыцынская даведка аб стане здароўя, рашэнне). камісіі па медыка-псіхалагічнай і сацыяльнай рэабілітацыі асоб з сіндромам адмаўлення падлогі пры Міністэрстве аховы здароўя аб неабходнасці змены полу, воінскія дакументы, дакументы аб адукацыі, аб хрышчэнні і іншыя)пасведчанні аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, якія падлягаюць замене ў сувязі з унясеннем змяненняў у запісы актаў грамадзянскага станудакумент, які пацвярджае ўнясенне платы
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: 1 базавая велічыня за выдачу пасведчання ў сувязі з унясеннем змяненняў, дапаўненняў і выпраўленняў у запісы актаў грамадзянскага стану.
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 10 дзён з дня падачы заявы - пры разглядзе заяў аб унясенні змяненняў, дапаўненняў і выпраўленняў у запісе актаў грамадзянскага стану, якія не патрабуюць дадатковай праверкі, а пры неабходнасці правядзення дадатковай праверкі, запыту звестак і (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 3 месяцы.
АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.11.АДНАЎЛЕННЕ ЗАПІСАЎ АКТАЎ ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ
Дакументы і(іл) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
- заява; - пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;- копія рашэння суда аб устанаўленні факту рэгістрацыі акта грамадзянскага стану; які пацвярджае ўнясенне платы
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: 1 базавая велічыня за выдачу пасведчання ў сувязі з аднаўленнем запісаў актаў грамадзянскага стану.
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 10 дзён з дня падачы заявы.
Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: начальнік аддзела Янкава Вольга Мікалаеўна, кабінет №2, тэл. 52332
АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.12. АНУЛЮВАННЕ ЗАПІСАЎ АКТАЎ ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ
- заява; - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;- копія рашэння суда; - пасведчанне аб рэгістрацыі акта грамадзянскага стану, выдадзенае на на падставе ануляванага запісу акта грамадзянскага стану
АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.13. ВЫДАЧА ДАВЕДАК АБ НАРАДЖЭННІ, АБ СМЕРЦІ
- пашпарт ці іншы дакумент, які пацвярджае асоба;
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: у дзень звароту, але не раней за дзень рэгістрацыі нараджэння, смерці. Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова
Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - галоўны спецыяліст аддзела; Шпілеўская Таццяна Юзэфна, кабінет № 2, тэл. 52332.
АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№5.14.ВЫДАЧА ДАВЕДКАЎ, ЯКІЯ ЗМЯШЧАЮЦЬ ЗНОСІНЫ З ЗАПІСАЎ АКТАЎ ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ РАКА), І ПАВЕДАМЛЕННЯЎ АБ АДСУТНАСЦІ ЗАПІСУ АКТА ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ.
- заява; - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; - дакумент, які пацвярджае змену прозвішча або іншых дадзеных грамадзяніна, у выпадку іх змены;
- дакументы, выдадзеныя кампетэнтнымі органамі замежных дзяржаў, якія пацвярджаюць права зацікаўленай асобы (роднасныя і (або) шлюбныя адносіны, спадчынныя правы) на атрыманне даведак, якія змяшчаюць звесткі з запісаў актаў грамадзянскага стану, паведамленняў аб адсутнасці запісу актаў грамадзянскага стану.
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 3 дня з дня падачы заявы - пры наяўнасці адпаведнагазапісу акта грамадзянскага стану, пры неабходнасці правядзення спецыяльнай праверкі - 15 дзён, а пры адсутнасці такога запісу - 1 месяц.
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: 1 год.
Звесткі і (або) дакументы, неабходныя для рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, унясення змяненняў, дапаўненняў, выпраўленняў, аднаўлення і анулявання запісаў актаў грамадзянскага стану, выдачы паўторных пасведчанняў аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, выдачы дакументаў і (або) даведак і не прадугледжаныя ў пунктах 5.1 - Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 N200 'Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян' ------------ Нядзейная рэдакцыя{КансультантПлюс}" 5.14 главы 5 пераліку, орган загса запытвае самастойна:
копіі запісаў актаў грамадзянскага стану, учыненых органамі загса Рэспублікі Беларусь, і (або) копіі запісаў актаў грамадзянскага стану, учыненых кампетэнтнымі органамі замежных дзяржаў пры наяўнасці міжнародных дагавораў Рэспублікі Беларусь;
дакумент аб адсутнасці зарэгістраванага шлюбу з іншай асобай у адносінах да замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца, дадатковая абарона або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - з падраздзяленняў па грамадзянстве і міграцыі галоўнага ўпраўлення ўнутраных спраў Мінскага гарадскога выканаўчага камітэта, упраўленняў унутраных спраў абласных выканаўчых камітэтаў;
апавяшчэнне Камітэта дзяржаўнай бяспекі Рэспублікі Беларусь у выпадку рэгістрацыі смерці асоб, рэпрэсаваных па рашэннях несудовых і судовых органаў, -з Камітэта дзяржаўнай бяспекі Рэспублікі Беларусь;
звесткі аб памерлай асобе (персанальныя дадзеныя) у выпадку адсутнасці дакумента, які сведчыць асобу грамадзяніна Рэспублікі Беларусь, а таксама замежнага грамадзяніна або асобы без грамадзянства, які пастаянна пражывае ў Рэспубліцы Беларусь, - з дзяржаўнай інфармацыйнай сістэмы "Рэгістр насельніцтва", за выключэннем рэгістрацыі смерці замежнымі ўстановамі;
іншыя звесткі і (або) дакументы, якія могуць быць атрыманы ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый.
Запыт накіроўваецца органам загса ў парадку і тэрміны, прадугледжаныя; .10.2008 N 433-З 'Аб асновах адміністрацыйных працэдур'--------- --- Нядзейная рэдакцыя{КансультантПлюс}"> артыкул 22 Закона.
і Беларусь ад 31.10.2001 N 23 (рэд. ад 15.09.2015) 'Аб устанаўленні форм бланкаў пасведчанняў аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану'Сведчанні аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для здзяйснення дзеянняў, прадугледжаных у частцы першай гэтага пункта, таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянамі самастойна.
5-1. У выпадку запыту органам загса дакументаў і (або) звестак, складзеных на замежнай мове, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, іх перавод на адну з дзяржаўных моў Рэспублікі Беларусь і яе натарыяльнае сведчанне забяспечваюцца зацікаўленай асобай.
Па пісьмовай заяве зацікаўленай асобы орган загса дае паступілі на замежнай мове дакументы і (або) звесткі (копіі запісаў актаў грамадзянскага стану, паведамленні аб адсутнасці запісу акта грамадзянскага стану, паведамленні, выпіскі, інфармацыйныя лісты і іншае) для перакладу і яго натарыяльнага сведчання ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства.
Пасведчанне аб нараджэнні пад нумарам 200
У аддзеле ЗАГС Жлобінскага райвыканкамам працягваюцца мерапрыемствы, прымеркаваныя да 100-годдзя ўтварэння органаў ЗАГС Так, 2 сакавіка 2017 года ўрачыста ўручана пасведчанне аб нараджэнні пад нумарам 200. славянскім імем "Андрэй".
Акцыі, прысвечаныя 100-годдзю з дня ўтварэння органаў загса
2017 год – гэта год 100-гадовай утварэння органаў, якія рэгіструюць акты грамадзянскага стану, Рэспублікі Беларусь.
У сувязі з гэтым на працягу ўсяго года ў аддзеле загса Жлобінскага райвыканкама будуць праходзіць наступныя акцыі: «2017 год - год стагоддзя загсаў» - ушаноўванне кожнага сотага заяўніка, які звярнуўся па рэгістрацыю акта грамадзянскага стану, асоб, якія рэгіструюць 100- ы шлюб, якія рэгіструюць нараджэнне 100. дзіцяці;
14 лютага «Усё пачынаецца з кахання…» - ушанаванне маладых, якія рэгіструюць шлюб у Дзень усіх закаханых;
7 сакавіка «Слава жанчыне, якая дае жыццё» -ушанаванне маці, якія звярнуліся па рэгістрацыю нараджэння дзяцей напярэдадні Дня жанчын;
15 траўня «Сям'я, як радзіма, павінна быць у кожнага» - ушаноўванне маладых і бацькоў у Дзень сям'і;
24 чэрвеня «Моладзь – будучыня краіны» - віншаванне маладых, ушаноўванне сямейных юбіляраў напярэдадні Дня моладзі;
1 ліпеня «Беларусь мая - мы ўсе сям'я» - ушанаванне маладых, сямейных юбіляраў; бацькоў напярэдадні Дня Незалежнасці Рэспублікі Беларусь;
14 кастрычніка «Чароўства ў жыцці кожнага – гэта ўсё ад мамы» - ушанаванне маці, якія звярнуліся ў органы загса ў Дзень маці;
20 лістапада «Кожнае дзіця - маленькі цуд» - ушаноўванне бацькоў з нараджэннем дзяцей у Сусветны дзень дзіцяці.
Сотая рэгістрацыя заключэння шлюбу
4 сакавіка 2017 года ў аддзеле загса Жлобінскага райвыканкама праведзена сотая рэгістрацыя заключэння шлюбу Казлова Юрыя Сяргеевіча і Серэнкавай Марыны Аляксееўны.
Шлюб заключаны ў юбілейным для органаў ЗАГС годзе - 100 гадоў з дня ўтварэння. Кахання, шчасця, узаемаразумення маладым, даўгалецця шлюбу і сям'і!
10 нованароджаных
У аддзеле ЗАГС Жлобінскага райвыканкама 7 сакавіка 2017 года напярэдадні свята 8 сакавіка, Міжнароднага жаночага дня прайшла акцыя «Слава жанчыне, якая дае жыццё».
Спецыялісты аддзела ЗАГС арганізавалі, ушаноўванне маці, якія звярнуліся па рэгістрацыю нараджэння. Ва ўрачыстай абстаноўцы было зарэгістравана 10 нованароджаных. Па радасным збегу абставін - 5 дзяўчынак і 5 хлопчыкаў. Прыемна адзначыць, што тры сям'і сталі шматдзетнымі, у чацвярых нарадзіліся першынцы, тры сем'і папоўніліся другім дзіцем.
Чатырохсотае нараджэнне
Напярэдадні Міжнароднага дня сям'і, які адзначаецца ў свеце 15 траўня, аддзелам ЗАГС Жлобінскага райвыканкама праведзена ўрачыстая рэгістрацыя нованароджанай Валерыі Краўчук.
Гэта чацвёртае сотае нараджэнне, зарэгістраванае аддзелам ЗАГС у 2017 годзе. Бацькі дзіцяці Аляксей і Анастасія Краўчук карэнныя жлабінчане. У іх сям'і нарадзілася першая дзяўчынка.
Жадаем Анастасіі здароўя, вырасці дастойнай грамадзянкай нашай краіны.
Рэгістрацыя двухсотага шлюбу і нараджэнне 500-га жлабінчаніна
У рамках мерапрыемстваў прысвечаных святкаванню 100-годдзя арганізацыі органаў ЗАГС Рэспублікі Беларусь, 1 чэрвеня ў аддзеле ЗАГС Жлобінскага райвыканкама адбылася рэгістрацыя двухсотага шлюбу ў 2017 годзе. Для Юрыя і Алены Крупенікавых было вялікім сюрпрызам тое, што яны сталі юбілейнай парай гэтага года. Замест неўрачыстай рэгістрацыі шлюбу, якую планавалі маладыя, аддзел ЗАГС зрабіў для маладых цудоўны падарунак – правядзенне ўрачыстай цырымоніі з уручэннем памятнага падарунка.
Таксама ў гэты дзень у выдатнай сям'і Казловых нарадзілася дзяўчынка Вікторыя, якая стала 500-й жлабінчанкай, зарэгістраванай у органах ЗАГС. Пасведчанне аб нараджэнні, а таксама памятны падарунак, былі ўручаны шчаслівай маці 10 чэрвеня 2017 года, начальнікам аддзела ЗАГС Вольгай Янковай. У святочным мерапрыемстве прыняла ўдзел спецыяліст тэрытарыяльнага цэнтра сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Любоў Астанкова, якая растлумачыла правы, якія прадстаўляюцца шматдзетным сем'ям, бо Вікторыя нарадзілася трэцім дзіцем у сям'і.
Рэгістрацыя нараджэння двайнят пад ганаровым нумарам 600 і 601
8 ліпеня 2017 года аддзел ЗАГС Жлобінскага райвыканкама зарэгістраваў нараджэнне двайнят пад ганаровым нумарам 600 і 601. Валерыя Станіславаўна і Дзмітрый Станіслававіч Міхальковы нарадзіліся 27 чэрвеня 2017 года. Жадаем нованароджаным здароўя, мірнага неба і шчаслівага дзяцінства. Віншуем бацькоў Станіслава Міхалькова і Ірыну Мурар з нараджэннем дзяцей.
Святочныя мерапрыемствы, прымеркаваныя да 100-годдзя з дня ўтварэння органаў ЗАГС
16 верасня 2017 года аддзел ЗАГС ушаноўваў 500-ю пару маладых Пабалаўца Дзмітрыя Аляксандравіча і Каваленку Насту Васільеўну. Жадаем міру і дабра, дабрабыту і шчасця, вернага кахання і дружнай сям'і.
Дзень святога Валянціна
14 лютага ўвесь свет адзначаў Дзень Святога Валянціна. З 8 гадзін раніцы ў аддзеле ЗАГС Жлобінскага райвыканкама панавала атмасфера свята. У гэты дзень вырашылі змацаваць свой саюз дзесяць пар.
Дарагія маладыя, няхай жыццё будзе напоўнена толькі яркімі эмоцыямі. Любіце адно аднаго, паважайце, клапаціцеся і падтрымлівайце.
Шчаслівая дата
Даволі часта пары, плануючы вяселле, імкнуцца выбраць для самага важнага дня пачатку сумеснага жыцця прыгожую або святочную дату. Многія вераць, што асаблівыя дні працуюць як талісман, абараняючы надвор'е ў доме ад усіх нягод.
19.09.2019 года ў аддзеле ЗАГС Жлобінскага райвыканкама звязалі сябе свяшчэннай сувяззю шлюбу 6 пар закаханых. Няхай шчаслівая дата захавае ваш шлюб на доўгія-доўгія гады.
У дзень маці
Нараджэнне дзіцяці з'яўляецца важнай самай важнай падзеяй для бацькоў.
13 кастрычніка 2019 года, напярэдадні Дня маці, у аддзеле загс Жлобінскага райвыканкама віншавалі жанчын, якія далі новыя жыцці.
Пяцісотая пара
28 верасня 2019 года ў аддзеле ЗАГС
была зарэгістраваная пяцісотая пара
Работнікі аддзела ЗАГС павіншавалі шлюбную пару Піліпенку Дзмітрыя і Алену іх з гэтай падзеяй і запрасілі на ўшанаванне паркалёвага вяселля, якое стане пачаткам сямейнай традыцыі - адзначаць гадавіну свайго шлюбнага жыцця.
Вера, Надзея і Любоў
28 красавіка 2021 года аддзелам ЗАГС Жлобінскага райвыканкама зарэгістравана нараджэнне доўгачаканых першынцаў у маці Альбіны Еўдакімавай. Трайняты нарадзіліся 6 красавіка 2021 года. Дзяўчынак назвалі Вера, Надзея, Любоў. Няхай імёны хрысціянскіх цнотаў ахоўваюць іх жыццёвы шлях.
Дзень сям'і
500
24 верасня 2021 года аддзелам ЗАГС Жлобінскага райвыканкама ва ўрачыстай абстаноўцы зарэгістравана 500 рэгістрацыя заключэння шлюбу ў 2021 годзе.
Інфармацыя па ацэнцы партала рэйтэнгавых паслуг
Паважаныя наведвальнікі!
Ацаніць працу аддзела загса Жлобінскага райвыканкама можна на Партале рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг і адміністрацыйных працэдур арганізацыямі Рэспублікі Беларусь.
ЗАДАЧЫ І ФУНКЦЫІ АДДЗЕЛУ ЗАГС
Асноўнымі задачамі аддзела загса з'яўляюцца:
1. правільная, поўная і своечасовая рэгістрацыя актаў грамадзянскага стану ў дакладным адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і у мэтах абароны асабістых немаёмасных і маёмасных правоў і інтарэсаў грамадзян, дзяржаўных і грамадскіх інтарэсаў;
2. забеспячэнне рэалізацыі асноўных напрамкаў дзяржаўнай сямейнай палітыкі Рэспублікі Беларусь па ўмацаванні маральных асноў сям'і і павышэнні яе прэстыжу ў грамадстве;
3. папулярызацыя новых грамадзянскіх абрадаў урачыстай рэгістрацыі шлюбу і нараджэння дзіцяці, у у тым ліку беларускіх народных абрадаў;
4. прававое асвета насельніцтва па пытаннях заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і і парадку рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану.
Аддзел загса ў мэтах выканання ўскладзеных на яго задач ажыццяўляе наступныя функцыі:
1. ажыццяўляе рэгістрацыю нараджэння, заключэння шлюбу, усынаўлення, устанаўлення бацькоўства і мацярынства, перамены прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, смерці, скасавання шлюбу па рашэннях судоў, якія ўступілі ў законную сілу да 1 верасня 1999 г., скасавання шлюбу па ўзаемнай згодзе мужа і жонкі, якія не маюць агульных непаўналетніх дзяцей і спрэчкі аб маёмасці (у адпаведнасці з артыкулам 351 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і);
2. уносіць змены, выпраўленні, дадаткі ў запісы актаў грамадзянскага стану;
3. анулюе і аднаўляе запісы актаў грамадзянскага стану на падставе рашэнні суда;
4. уносіць персанальныя дадзеныя ў дзяржаўную цэнтралізаваную аўтаматызаваную інфармацыйную сістэму ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
5. выдае паўторныя пасведчанні аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, даведкі аб нараджэнні, смерці, якія змяшчаюць звесткі з запісаў актаў грамадзянскага стану, і даведкі, звязаныя з іншымі дзеяннямі аддзела загса, грамадзянам, а таксама дзяржаўным органам і іншым арганізацыям па іх пісьмовых запытах у выпадках, калі запатрабаванне імі такіх звестак прадугледжана заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
6. аказвае грамадзянам дадатковыя платныя паслугі, звязаныя з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану, у тым ліку забяспечвае па жаданні бацькоў урачыстую рэгістрацыю нараджэння дзіцяці і урачыстую рэгістрацыю шлюбу пры жаданні на гэта асоб, якія бяруць шлюб;
7. праводзіць па жаданні грамадзян ушаноўванне юбілейных дат сумеснага жыцця;
8. прымае ад сельскіх выканаўчых камітэтаў першыя і другія экзэмпляры запісаў актаў грамадзянскага стану, правярае правільнасць і своечасовасць іх афармлення;
9. вядзе ва ўстаноўленым парадку ўлік запісаў актаў грамадзянскага стану;
10. прадстаўляе ў галоўнае ўпраўленне юстыцыі Гомельскага абласнога выканаўчага камітэта (далей - галоўнае ўпраўленне юстыцыі) устаноўленыя справаздачы ў парадку, прадугледжаным заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
11. накіроўвае другія экзэмпляры запісаў актаў грамадзянскага стану на папяровым носьбіце і ў электронным выглядзе, якія падлягаюць статычнай распрацоўцы, у органы дзяржаўнай статыстыкі;
12. накіроўвае другія экзэмпляры запісаў актаў грамадзянскага стану, якія не падлягаюць статычнай распрацоўцы, у архіў органаў запісу актаў грамадзянскага стану галоўнага. упраўлення юстыцыі (далей – архіў органаў загса);
13. накіроўвае ў Жлобінскі аддзел Гомельскага абласнога ўпраўлення фонду сацыяльнай абароны насельніцтва Рэспублікі Беларусь копіі запісаў актаў аб смерці на папяровых носьбітах і ў электронным выглядзе;
14 паведамляе ў ваенны камісарыят звесткі аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану ў адносінах да прызыўнікоў і ваеннаабавязаных грамадзян Рэспублікі Беларусь па іх месцы жыхарства;
15. забяспечвае ўлік і захоўванне запісаў актаў грамадзянскага стану і іншай дакументацыі на працягу ўстаноўленых заканадаўствам тэрмінаў;
16. выдае копіі запісаў актаў грамадзянскага стану па запытах пракуратуры, суда, органаў крымінальнага пераследу, натарыусаў у сувязі са знаходжаннем спраў у іх вытворчасці, а таксама дыпламатычных прадстаўніцтваў, консульскіх устаноў замежных дзяржаў і прадстаўніцтваў міжнародных арганізацый, акрэдытаваных у Рэспубліцы Беларусь Беларусь, органаў загса, Міністэрства юстыцыі, іншых дзяржаўных органаў (службовых асоб) у выпадках, прадугледжаных заканадаўчымі актамі;
17. вырабляе зніжэнне шлюбнага ўзросту ў выпадках, прадугледжаных заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
18. скарачае ўстаноўлены заканадаўствам Рэспублікі Беларусь тэрмін для заключэння шлюбу пры наяўнасці падстаў;
19. складае заключэння аб унясенні змяненняў, выпраўленняў і дапаўненняў у запісе актаў грамадзянскага стану;
20. накіроўвае ў архіў органаў загса паведамлення аб унясенні змяненняў, выпраўленняў, і дапаўненняў у другія экзэмпляры запісаў актаў грамадзянскага стану;
21. накіроўвае ў органы ўнутраных спраў паведамлення аб рэгістрацыі заключэння шлюбу з замежнымі грамадзянамі і аб рэгістрацыі перамены прозвішчы, уласнага імя, імя па бацьку грамадзянамі Рэспублікі Беларусь;
22. вырабляе ў запісах актаў аб нараджэнні адзнакі аб пазбаўленні бацькоўскіх правоў і аднаўленні ў бацькоўскіх правах бацькоў па рашэнням судоў, а таксама паведамляе архіў органаў загса для вытворчасці даных адзнак у другім экзэмпляры запісу актаў грамадзянскага стану;
23. робіць у запісах актаў аб заключэнні шлюбу адзнакі аб скасаванні шлюбу па рашэннях судоў і паведамленнях органаў загса;
24. вывучае і абагульняе практыку прымянення заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і пры рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, уносіць у галоўнае ўпраўленне юстыцыі прапановы па распаўсюджванні станоўчага вопыту працы аддзела загса;
25. правярае выкананне заканадаўства Рэспублікі Беларусь службовымі асобамі сельскіх выканаўчых камітэтаў пры рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану;
26. праводзіць семінары, вучобы і аказвае метадычную дапамогу службовым асобам сельскіх выканаўчых камітэтаў, якія ажыццяўляюць рэгістрацыю актаў грамадзянскага стану, абагульняе і распаўсюджвае станоўчы вопыт іх працы;
27. праводзіць лекцыі, гутаркі сярод насельніцтва, выступае ў сродках масавай інфармацыі з тлумачэннем заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і, парадку рэгістрацыі. актаў грамадзянскага стану;
28. ажыццяўляе прыём грамадзян, разглядае звароты, заявы грамадзян і запыты юрыдычных асоб у адпаведнасці з дзеючым. заканадаўствам, у тым ліку па заяўным прынцыпе "адно акно";
29. аказвае прававую дапамогу грамадзянам Рэспублікі Беларусь і замежным грамадзянам;
30. інфармуе галоўнае консульскае ўпраўленне Міністэрствы замежных спраў Рэспублікі Беларусь аб рэгістрацыі смерці замежнага грамадзяніна;
31. забяспечвае ўлік, захоўванне і расходаванне бланкаў сведчанняў аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану;
32. выконвае іншыя функцыі, прадугледжаныя заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
Формы заяў
Легалізацыя дакументаў
ПРЫЁМ ГРАМАДЗЯН
У ГЛАВНЫМ КОНСУЛЬСКІМ КІРАВАННІ
МІНІСТЭРСТВА ЗАМЕЖНЫХ СПРАЎ
РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ
па пытанням легалізацыі дакументаў
вул. Карла Маркса, 37а, г.Мінск,тэлефон (8-017)2222676электронная пошта для кансультацый e-mail: сonsul@mfa.gov.by
Дзень
Прыём і выдача дакументаў
Панядзелак,
аўторак, асяроддзе
чацвер,
пятніца
Прыём дакументаў
8.00–10.30 г.
Выдача дакументаў
15.00-16.00 г.
Дзяржаўная пошліна, тарыфы на аказанне дадатковых платных паслуг
ДЗЯРЖАЎНАЕ ПОШЛІНА, ТАРЫФЫ НА ДАДАТКОВЫЯ ПЛАТНЫЯ ПАСЛУГІ, ЗВЯЗАНЫЯ З РЭГІСТРАЦЫЯЙ АКТАЎ ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ, ЯКІЯ аказваюцца АДДЗЕЛАМ ЗАГС ЖЛОБІНСКАГА РАЁННАГА ВЫКАНАЎЧАГА КАМІТЭТА
Дадатак 20 да Падатковагакодэксу Рэспублікі Беларусь
Стаўкі дзяржаўнай пошліны за здзяйсненне дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану
Назва дакументаў і дзеянняў, за якія спаганяецца дзяржаўная пошліна
Стаўкі дзяржаўнай пошліны
1. Рэгістрацыя заключэння шлюбу, уключаючы выдачу пасведчанні
1 базавая велічыня
2. Рэгістрацыя скасавання шлюбу па рашэннях судоў, якія ўступілі ў законную сілу да 1 верасня 1999 года, уключаючы выдачу пасведчанні, за выключэннем выпадкаў, калі рашэннем суда асоба вызвалена ад выплаты дзяржаўнай пошліны
2 базавыя велічыні
2.Рэгістрацыя скасавання шлюбу па ўзаемнай згодзе мужа і жонкі, якія не маюць агульных непаўналетніх дзяцей і спрэчкі аб маёмасці
(у адпаведнасці з артыкулам 351 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і), уключаючы выдачу пасведчання
4 базавыя велічыні
3. Рэгістрацыя перамены прозвішча, уласнага імя і імя па бацьку, уключаючы выдачу пасведчання
4. Выдача пасведчання у сувязі з унясеннем змяненняў, дапаўненняў, выпраўленняў у запісе актаў грамадзянскага стану, аднаўленнем запісаў актаў грамадзянскага стану
5. Выдача паўторных пасведчанняў аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану
Памер базавай велічыні з 1 студзеня 2022г. – 32 рублі (Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 31 снежня 2021 г. № 792 "Аб устанаўленні памеру базавай велічыні")
Аплата дзяржаўнай пошліны за здзяйсненне дзеянняў, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану, вырабляецца на рахунак BY79AKBB36004180000010000000, ААТ «ААБ Беларусбанк», код плацяжу 03002, атрымальнік плацяжу - Галоўнае упраўленне МФ Рэспублікі Беларусь па Гомельскай вобласці
Магчыма ажыццяўленне зацікаўленымі асобамі плацяжоў праз аддзяленні банка, аддзяленні пошты, а таксама з дапамогай сістэмы АРІП з улікам структуры дрэва плацяжоў АРІП.
Структура элементаў дрэва паслуг АРІП
Суды, юстыцыя, юрыдычныя паслугі
ЗАГС
Гомельская вобласць
Жлобінскі РВК
Дзяспашліна ЗАГС
Дадатковыя паслугі ЗАГС
Тарыфы на дадатковыя платныя паслугі, звязаныя з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага станы, якія аказваюцца аддзелам загса Жлобінскага райвыканкама
Найменне паслугі
Тарыф,
бел. руб.
1. Забеспячэнне ўрачыстай абстаноўкі рэгістрацыі заключэння шлюбу ў спецыяльна абсталяваным памяшканні органа загса
18,40
2. Забеспячэнне ўрачыстай абстаноўкі рэгістрацыі заключэння шлюбу па індывідуальнаму сцэнарыю (абрадзе) з выкарыстаннем розных элементаў і атрыбутаў у спецыяльна абсталяваным памяшканні органа загса
31,05
3. Забеспячэнне ўрачыстай абстаноўкі рэгістрацыі заключэння шлюбу ў памяшканні органа загса, які не з'яўляецца спецыяльна абсталяваным памяшканнем (кабінет, пакой і іншае)
9,20
4. Забеспячэнне урачыстай абстаноўкі рэгістрацыі заключэння шлюбу па-за памяшканнем органа загса (у памяшканнях устаноў культуры, памяшканнях, размешчаных у гістарычных і памятных месцах, на тэрыторыі аб'ектаў, якія з'яўляюцца помнікамі гісторыі ці архітэктуры, у архітэктурных ансамблях і іншых месцах, у памяшканнях, вызначаных дамовамі на аказанне паслугі па выездзе для рэгістрацыі заключэння шлюбу да месца правядзення ўрачыстасці, установах крымінальна-выканаўчай сістэмы, месцы пражывання асобы, якая звярнулася за аказаннем дадатковай платнай паслугі, месцы аказання медыцынскай дапамогі ў стацыянарных умовах або ў іншым месцы).
(без уліку транспартных выдаткаў і музычнага суправаджэння)
27,60
5. Забеспячэнне ўрачыстай абстаноўкі рэгістрацыі заключэння шлюбу па індывідуальным сцэнарыі (абрадзе) з выкарыстаннем розных элементаў і атрыбутаў па-за памяшканнем органа загса (у памяшканнях устаноў культуры, памяшканнях, размешчаных у гістарычных і памятных месцах, на тэрыторыі аб'ектаў, якія з'яўляюцца помнікамі гісторыі ці архітэктуры, у архітэктурных ансамблях і іншых месцах, у памяшканнях, вызначаных дамовамі на аказанне паслугі па выездзе для рэгістрацыі заключэння шлюбу да месца правядзення ўрачыстасці, установах крымінальна-выканаўчай сістэмы, месцы пражывання асобы, якая звярнулася за аказаннем дадатковай платнай паслугі, месцы аказання медыцынскай дапамогі ў стацыянарных умовах або ў іншым месцы).
47,15
6. Забеспячэнне ўрачыстай абстаноўкі рэгістрацыі нараджэння ў спецыяльна абсталяваным памяшканні органа загса
17,10
7. Забеспячэнне урачыстай абстаноўкі рэгістрацыі нараджэння па індывідуальным сцэнары з выкарыстаннем розных элементаў і атрыбутаў у спецыяльна абсталяваным памяшканні органа загса
4,95
8. Забеспячэнне ўрачыстай абстаноўкі рэгістрацыі нараджэння ў памяшканні органа загса, які не з'яўляецца спецыяльна абсталяваным памяшканнем (кабінет, пакой і іншае)
5,75
9. Правядзенне урачыстых цырымоній, звязаных з рэгістрацыяй шлюбу
23,92
10. Вырабаў копій дакументаў
0,58
Падстава: распараджэнне Жлобінскага райвыканкама ад 30.12.2016 г. № 863-р «Аб тарыфах на дадатковыя паслугі, якія аказвае аддзел загса Жлобінскага раённага выканаўчага камітэта»
Аплата за аказанне дадатковых платных паслуг, звязаных з рэгістрацыяй актаў грамадзянскага стану, праводзіцца на рахунак BY79AKBB36004180000010000000, ААТ "ААБ Беларусбанк", атрымальнік плацяжу - Жлобінскі раённы выканаўчы камітэт, код плацяжу 4501.
Бліжэйшыя ўстанова банка:
ААТ «ААБ Беларусбанк» г. Жлобін Філіял №312 г. Жлобін вул. Урыцкага, 86
Вышэйстаячыя дзяржаўныя органы
Аддзел загса Жлобінскага райвыканкама ўтворыцца Жлобінскім раённым выканаўчым камітэтам, з'яўляецца яго структурным падраздзяленнем і ўваходзіць у сістэму Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь. Аддзел загса па агульных пытаннях сваёй дзейнасці падпарадкоўваецца Жлобінскаму райвыканкаму, па пытаннях рэалізацыі дзяржаўнай палітыкі ў сферы юстыцыі - Міністэрству юстыцыі.
Жлобінскі раённы выканаўчы камітэт
вул. Пятроўскага, 31, г. Жлобін, Гомельская вобласць, тэл/факс
(8-02334) 3-50-10, тэлефон гарачай лініі (8-02334) 4-46-51
Рэжым працы: панядзелак - пятніца з 8-30 ч. да 17-30 ч.
(перапынак на абед з 13-00 г. да 14-00 г.)
Галоўнае ўпраўленне юстыцыі Гомельскага абласнога выканаўчага камітэта
вул. Фрунзэ, 6, 246001, г. Гомель, тэл. (8-0232) 510273, тэлефон даверу (гарачай лініі) галоўнага ўпраўлення юстыцыі: (8- 0232) 510279.
Графік асабістага прыёму грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб у галоўным упраўленні юстыцыі Гомельскага аблвыканкама
e-mail: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.
Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь
вул. Калектарная, 10, 220004, г. Мінск, тэл./факс (8-017) 2008687, тэлефон даверу (8-017) 3063730
Рэжым працы: панядзелак - пятніца з 9-00 ч. да 18-00 ч.
Графік асабістага прыёму грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб у Міністэрстве юстыцыі Рэспублікі Беларусь.