Выборы-2025
Жлобінскi раённы выканаўчы камітэт

Жлобінскi раённы выканаўчы камітэт


ЗАГС

АДДЗЕЛ ЗАГЖлобінскага райвыканкама Гомельскай вобласці

вул. Урыцкага, д.58, 247210, г.Жлобін Гомельская вобласць, тэл. 5 2332, 5 23 22

начальнік аддзела Янкава Вольга Мікалаеўн

галоўны спецыяліст аддзела Шпілеўская Таццяна ЮзэфаўнаЧАС ПРАЦЫ: - аўторак, чацвер, пятніца з 8-00 ч. да 17-00 ч., абед з 13-00ч. да 14.00ч.- серада з 11-00 ч. да 20-00 ч., абед з 13-00ч. да 14-00ч.- субота з 10.00 ч. да 18.00 ч.Выхадныя дні: нядзеля, панядзелак.

Графік прыёму грамадзян:

- аўторак, пятніца з 8-00 ч. да 17-00 ч., абед з 13-00ч. да 14.00ч.

- чацвер з 8.00 да 13.00 - асяроддзе з 11-00 ч. да 20-00 ч., абед з 13-00ч. да 14-00ч.- субота з 10.00 ч. да 18.00 ч.Выхадныя дні: нядзеля, панядзелак.

Ну У аддзеле загс Жлобінскага райвыканкама ажыццяўляецца папярэдняе кансультаванне грамадзян і (або) папярэдні запіс на прыём і ўрачыстую рэгістрацыю заключэння шлюбу.

Папярэдняе кансультаванне грамадзян і (або) папярэдні запіс ажыццяўляе начальнік аддзела загс Янкова Вольга Мікалаеўна - кабінет № 2 ці па тэл. 5 2332 У перыяд адсутнасці начальніка аддзела загс папярэдняе кансультаванне грамадзян і (або) папярэдні запіс ажыццяўляе галоўны спецыяліст Шпілеўская Таццяна Юзэфаўна.

ЧАС АСАБІСТАГА ПРЫЁМУ ГРАМАДЗЯН: начальнік аддзела загс Жлобінскага райвыканкама Янкова Вольга Мікалаеўна чацвер з 08-00 да 13-00 гадзін.

У перыяд адсутнасці начальніка аддзела загс прыём грамадзян ажыццяўляе галоўны спецыяліст Шпілеўская Таццяна Юзэфаўна.

Тэлефон даверу (гарачай лініі) аддзела загс Жлобінскага райвыканкама (8-02334) 52332.

АДМІНІСТРАЦЫЙНЫЯ ПРАЦЭДУРЫ, АДЗЕЎНЫЯ АДДЗЕЛАМ ЗАГС Жлобінскага райвыканкама

у адпаведна Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010г. № 200 Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.1. РЭГІСТРАЦЫЯ НАРАДЖЭННЯ

Дакументы і (або) звесткі, грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

заява пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу бацькоў (бацькі), заяўніка (за выключэннем замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія хадайнічаюць аб прадастаўленні статусу бежанца, дадатковай абароны або прытулку ў Рэспубліцы Беларусь, і замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлена дадатковая абарона ў Рэспубліцы Беларусь)пасведчанне аб рэгістрацыі хадайніцтва аб прадастаўленні статусу бежанца, дадатковай абароны або прытулку ў Рэспубліцы Беларусь для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія хадайнічаюць аб прадастаўленні статусу бежанца, дадатковай абароны або прытулку ў Рэспубліцы Беларусьпасведчанне аб прадастаўленні дадатковай абароны ў Рэспубліцы Беларусь для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлена дадатковая абарона ў Рэспубліцы Беларусьмедыцынская даведка аб нараджэнні або копія рашэння суда аб устанаўленні факта нараджэннядакумент, які з'яўляецца падставай для запісу звестак аб бацьку дзіцяці ў запісе акта аб нараджэнні (сумесная заява бацькоў дзіцяці, якія не знаходзяцца ў шлюбе паміж сабой, копія рашэння суда аб устанаўленні бацькоўства), у выпадку, калі бацькі дзіцяці не знаходзяцца ў шлюбе паміж сабой заява маці дзіцяці, якая пацвярджае, што яе муж, былы муж не з'яўляецца бацькам дзіцяці, пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу фактычнага бацькі дзіцяці, заява мужа, былога мужа маці дзіцяці, якое пацвярджае, што ён не з'яўляецца бацькам дзіцяці, сумесную заяву маці і фактычнага бацькі дзіцяці аб рэгістрацыі ўстанаўлення бацькоўства у выпадку рэгістрацыі нараджэння дзіцяці ў маці, якая заяўляе, што яе муж, былы муж не з'яўляецца бацькам дзіцяцідакумент, які пацвярджае заключэнне шлюбу паміж бацькамі дзіцяці, у выпадку, калі шлюб заключаны за межамі Рэспублікі Беларусьдакумент, які пацвярджае спыненне шлюбу або прызнанне яго несапраўдным паміж бацькамі дзіцяці (за ізаключэннем дакументаў, выдадзеных органам загса Рэспублікі Беларусь), у выпадку, калі з дня спынення шлюбу або прызнання яго несапраўдным да нараджэння дзіцяці прайшло не больш за 10 месяцаў

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

2 дні з дня падачы заявы; пры ўрачыстай рэгістрацыі нараджэння 3 дні пры адначасовай рэгістрацыі нараджэння, устанаўлення бацькоўства і заключэння шлюбу у дзень рэгістрацыі заключэння шлюбу;• у выпадку запыту звестак і (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц.

Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова.

Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - галоўны спецыяліст аддзела; Шпілеўская Таццяна Юзэфаўна, кабінет № 2, тэл. 52332.

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.2. РЭГІСТРАЦЫЯ ЗАКЛЮЧЭННЯ ШЛЮБУ

Дакументы і (або) звесткі, грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

сумесная заява асоб, якія бяруць шлюб пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу асоб, якія бяруць шлюбзаяву аб зніжэнні шлюбнага ўзросту, рашэнне органаў апекі і папячыцельства або копія рашэння суда аб аб'яўленні непаўналетняга цалкам дзеяздольным (эмансіпацыя), медыцынская даведка аб стане здароўя (якая пацвярджае цяжарнасць) асобы, які ўступае ў шлюб, для асобы, якая не дасягнула 18-гадовага ўзростузаява асоб, якія ўзялі шлюб, аб скарачэнні тэрміну заключэння шлюбу з указаннем асаблівых абставін, па якіх неабходна скарачэнне тэрміну заключэння шлюбу, і дакументы, якія з'яўляюцца падставай для скарачэнні дадзенага тэрміна, у выпадку скарачэння тэрміну заключэння шлюбузаява асоб, якія ўзялі шлюб, з указаннем уважлівых прычын, па якіх яны не могуць прыбыць у орган загса для рэгістрацыі заключэння шлюбу, у выпадку рэгістрацыі заключэння шлюбу па-за памяшканнем органа загсакопія рашэння суда аб устанаўленні факта стануя ў фактычных шлюбных адносінах, якія ўзніклі да 8 ліпеня 1944 г., у выпадку рэгістрацыі заключэння шлюбу на падставе такога рашэння судадакумент, які пацвярджае ўнясенне платы

акрамя названых дакументаў асобамі , якія ўзялі шлюб, прадстаўляюцца:

грамадзянамі Рэспублікі Беларусь:

выгляд на жыхарства, выдадзены кампетэнтным органам дзяржавы сталага пражывання, у выпадку, калі грамадзянін Рэспублікі Беларусь пастаянна пражывае за межамі Рэспублікі Беларусь дакумент аб адсутнасці зарэгістраванага шлюбу з іншай асобай, выдадзены кампетэнтным органам дзяржавы пастаяннага пражывання, у выпадку, калі грамадзянін Рэспублікі Беларусь пастаянна пражывае за межамі Рэспублікі Беларусьдакументы, якія пацвярджаюць спыненне папярэдняга шлюбу (за выключэннем дакументаў, выдадзеных органам загса Рэспублікі Беларусь), у выпадку спынення шлюбу

замежнымі грамадзянамі і асобамі без грамадзянства (за выключэннем замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца, дадатковая абарона або прытулак у Рэспубліцы Беларусь):

дакумент аб адсутнасці зарэгістраванага шлюбу з іншай асобай, выдадзены кампетэнтным органам дзяржавы пастаяннага пражывання замежнага грамадзяніна, асобы без грамадзянства (тэрмін дзеяння дадзенага дакумента 6 месяцаў) дзяржавы грамадзянскай прыналежнасці замежнага грамадзяніна, у выпадку, калі замежны грамадзянін не пражывае на тэрыторыі дзяржавы грамадзянскай прыналежнасці (тэрмін дзеяння дадзенага дакумента - 6 месяцаў) , у выпадку спынення шлюбу

замежнымі грамадзянамі і асобамі без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца, дадатковая абарона або прытулак у Рэспубліцы Беларусь:

дакумент, які пацвярджае спыненне папярэдняга шлюбу, выдадзены кампетэнтным органам дзяржавы, на тэрыторыі якой спынены шлюб (за выключэннем дакументаў, выдадзеных органам загса Рэспублікі Беларусь), у выпадку спынення шлюбу

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: 1 базавая велічыня за рэгістрацыю заключэння шлюбу, у тым ліку выдачу пасведчання.

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 3 месяцы з дня падачы заявы

Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова

Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - начальнік аддзела Янкава Вольга Мікалаеўна, кабінет №2, тэл. 52332.

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.3.РЭГІСТРАЦЫЯ УСТАЛЯВАННЯ БАЦЬКОЎСТВА Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

сумесная заява бацькоў аб устанаўленні бацькоўства або заяву аб рэгістрацыі ўстанаўлення бацькоўства на падставе рашэння суда аб устанаўленні бацькоўства

пашпарты ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць асобу заяўнікаў (заяўніка)

пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці у выпадку, калі рэгістрацыя нараджэння дзіцяці была праведзена раней

пісьмовая згода паўналетняй асобы ў дачыненні да якога робіцца рэгістрацыя ўсталявання бацькоўства, у выпадку рэгістрацыі ўстанаўлення бацькоўства ў адносінах да асобы, якая дасягнула паўналецця

копія рашэння суда аб устанаўленні бацькоўства у выпадку рэгістрацыі ўстанаўлення бацькоўства па рашэнню суда

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

2 дні з дня падачы заявы; пры адначасовай урачыстай рэгістрацыі нараджэння і рэгістрацыі ўстанаўлення бацькоўства - 3 дні; пры адначасовай рэгістрацыі нараджэння, устанаўлення бацькоўства і заключэння шлюбу - у дзень рэгістрацыі заключэння шлюбу; пры падачы сумеснай заявы да нараджэння дзіцяці - у дзень рэгістрацыі нараджэння дзіцяці; у выпадку запыту звестак і (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц.

Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова

Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - галоўны спецыяліст аддзела &ndash ; Шпілеўская Таццяна Юзэфаўна, кабінет № 2, тэл. 52332

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.4.РЭГІСТРАЦЫЯ УСТАЛЯВАННЯ МАЦІРСТВА

Дакументы і (або) звесткі, грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

- заява; - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;- пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці; - пісьмовая згода паўналетняй асобы, у стаўленні якой вырабляецца рэгістрацыя ўсталявання мацярынства, у выпадку рэгістрацыі ўстанаўлення мацярынства ў адносінах да асобы, якая дасягнула паўналецця

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бясплатна.

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

2 дні з дня падачы заявы; у выпадку запраса звестак і (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова

Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - галоўны спецыяліст аддзела &ndash ; Шпілеўская Таццяна Юзэфаўна, кабінет № 2, тэл. 52332

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№5.5.РЭГІСТРАЦЫЯ СМЕРЦІ

Дакументы і (або) звесткі, грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

заява; пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу памерлага (пры іх наяўнасці) і заяўніка (за выключэннем замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія хадайнічаюць аб прадастаўленні статусу бежанца, дадатковай абароны або прытулку ў Рэспубліцы Беларусь, і замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлена дадатковая абарона ў Рэспубліцы Беларусь) пасведчанні памерлага (пры іх наяўнасці) і заяўніка аб рэгістрацыі хадайніцтва аб прадастаўленні статусу бежанца, дадатковай абароны або прытулку ў Рэспубліцы Беларусь для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія хадайнічаюць аб прадастаўленні статусу бежанца, дадатковай абароны або прытулку ў Рэспубліцы Беларусь дакумент спецыялізаванай арганізацыі, якая ажыццявіла пахаванне памерлага, у выпадку рэгістрацыі смерці па месцы пахавання памерлагаваенны білет памерлага у выпадку рэгістрацыі смерці вайскоўцаў

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бясплатна.

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: у дзень падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і(або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц.

Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова

Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - галоўны спецыяліст аддзела &ndash ; Шпілеўская Таццяна Юзэфаўна, кабінет № 2, тэл. 52332

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.6.РЭГІСТРАЦЫЯ РАСХІДАННЯ ШЛЮБУпа рашэннях судоў, якія ўступілі ў законную сілу да 1 верасня 1999 г

Дакументы і (або) звесткі, грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

- заява; - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка; - копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу, які ўступіў у законную сілу да 1 верасня 1999 г.; - дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: 2 базавыя велічыні за рэгістрацыю скасавання шлюбу па рашэннях судоў, якія ўступілі ў законную сілу да 1 верасня 1999г., уключаючы выдачу пасведчання

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 2 дня з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту звестак і (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова

Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - начальнік аддзела Янкава Вольга Мікалаеўна, кабінет №2, тэл. 52332

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№5.61.РЭГІСТРАЦЫЯ СПАСАВАННЯ ШЛЮБУ ПА ЎЗАЕМНАЙ ЗГОДЫ МУЖОЎ, ЯКІЯ НЕ МАЮЦЬ АГУЛЬНЫХ НЕЗАЎСКОНАЛЕТНІХ ДЗЯЦЕЙ І СПРАВЫ АБ ІМУ і сям'і

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

- сумесная заява мужа і жонкі; - пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу мужа і жонкі; - заява аднаго з мужа і жонкі аб рэгістрацыі скасавання шлюбу ў яго адсутнасцьу выпадку немагчымасці яўкі ў орган загса для рэгістрацыі скасавання шлюбу; - пасведчанне аб заключэнні шлюбу;- дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: 4 базавыя велічыні за рэгістрацыю скасавання шлюбу, уключаючы выдачу пасведчанняў. Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: ва ўзгоднены з мужам і жонкай дзень, але не раней за 1 месяц і не пазней за 2 месяцы з дня падачы заявы.

Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова.

Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - начальнік аддзела Янкава Вольга Мікалаеўна, кабінет №2, тэл. 52332

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.7.РЭГІСТРАЦЫЯ УСЫНАЎЛЕННЯ

Дакументы і (або) звесткі, грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

заява пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу ўсынавіцеля (удачарыцеля), усынавіцеляў (удачарыцеляў)пасведчанне аб нараджэнні дзіцяцівыпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бясплатна.

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 2 дня з дня падачы заявы, ау выпадку запыту звестак і (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц.

Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова.

Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - галоўны аддзела Шпілеўская Таццяна Юзэфаўна, кабінет № 2, тэл. 52332.

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.8РЭГІСТРАЦЫЯ ЗМЕНЫ ПРОЗВІШЧА, УЛАСНАГА ІМЯ, АБАЙСТВА

Дакументы і (або) звесткі, грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

дзве фатаграфіі заяўніка памерам 30 х 40 мм

пасведчанні аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, якія падлягаюць замене ў сувязі з рэгістрацыяй перамены прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку

копіі твораў навукі, літаратуры і мастацтва, якія з'яўляюцца вынікам творчай дзейнасці, якія існуюць у якой або аб'ектыўнай форме, - у выпадку выяўлення жадання насіць прозвішча, уласнае імя ў адпаведнасці з літаратурным псеўданімамдакументы, якія пацвярджаюць матывацыю (за выключэннем дакументаў, выдадзеных органам загса Рэспублікі Беларусь), у выпадку выяўлення жадання насіць прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку, адрозныя ад даных пры рэгістрацыі нараджэння, па прычынах, не названых вышэйдакумент, які пацвярджае ўнясенне платы (прадстаўляецца пры выдачы адпаведнага пасведчання)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: 2 базавыя велічыні за рэгістрацыю перамены прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, уключаючы выдачу пасведчання.

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 2 месяцы з дня падачы заявы.

Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры асуадміністратыўнай працэдуры: бестэрмінова.

Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: начальнік аддзела Янкава Вольга Мікалаеўна, кабінет №2, тэл. 52332 .

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.9.ВЫДАЧА Паўторнага СВЕДЧАННЯ ПРА РЭГІСТРАЦЫЮ АКТА ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ

Дакументы і (або) звесткі, грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

- заява; - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;- дакумент, які пацвярджае змену прозвішча або іншых дадзеных грамадзяніна, у выпадку іх змены;

- дакументы, выдадзеныя кампетэнтнымі органамі замежных дзяржаў, якія пацвярджаюць права зацікаўленай асобы (роднасныя і (або) шлюбныя адносіны) на атрыманне паўторных пасведчанняў аб нараджэнні, аб смерці;

- дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: 1 базавая велічыня.

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 7 дзён з дня падачы заявы - пры наяўнасці адпаведнага запісу акта грамадзянскага стану, а пры адсутнасці такога запісу - 1 месяц

Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова.

Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - галоўны аддзела Шпілеўская Таццяна Юзэфаўна, кабінет № 2, тэл. 52332.

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.10.ЗАНЯСЕННЕ ЗМЯНЕННЯЎ, ДАДАТКОЎ І ВЫПРАЎЛЕННЯЎ У ЗАПІСУ АКТАЎ ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

заява пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобудакумент, які сведчыць асобу, з запісам аб нацыянальнай прыналежнасці у выпадку змены нацыянальнасці ў запісах актаў грамадзянскага стану

- дакументы, выдадзеныя кампетэнтнымі органамі замежных дзяржаў, якія пацвярджаюць права зацікаўленай асобы (роднасныя і (або) шлюбныя адносіны, спадчынныя правы) на падачу заявы аб унясенні змяненняў, дапаўненняў, выпраўленняў у запісе актаў грамадзянскага стану адносна памерлых асоб;копія рашэння суда у выпадку ўнясення змяненняў, дапаўненняў і выпраўленняў у запісы актаў грамадзянскага стану на падставе рашэння сударашэнне органа апекі і папячыцельства, кампетэнтнага органа замежнай дзяржавы у выпадку змянення прозвішча непаўналетняга дакументы, якія пацвярджаюць факты, якія з'яўляюцца падставай для выпраўлення памылак, унясення змяненняў і дапаўненняў у запісы актаў грамадзянскага стану (працоўная кніжка, пенсіённае пасведчанне, медыцынская даведка аб стане здароўя, рашэнне). камісіі па медыка-псіхалагічнай і сацыяльнай рэабілітацыі асоб з сіндромам адмаўлення падлогі пры Міністэрстве аховы здароўя аб неабходнасці змены полу, воінскія дакументы, дакументы аб адукацыі, аб хрышчэнні і іншыя)пасведчанні аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, якія падлягаюць замене ў сувязі з унясеннем змяненняў у запісы актаў грамадзянскага станудакумент, які пацвярджае ўнясенне платы

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: 1 базавая велічыня за выдачу пасведчання ў сувязі з унясеннем змяненняў, дапаўненняў і выпраўленняў у запісы актаў грамадзянскага стану.

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 10 дзён з дня падачы заявы - пры разглядзе заяў аб унясенні змяненняў, дапаўненняў і выпраўленняў у запісе актаў грамадзянскага стану, якія не патрабуюць дадатковай праверкі, а пры неабходнасці правядзення дадатковай праверкі, запыту звестак і (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 3 месяцы.

Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова.

Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - начальнік аддзела Янкава Вольга Мікалаеўна, кабінет №2, тэл. 52332

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.11.АДНАЎЛЕННЕ ЗАПІСАЎ АКТАЎ ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ

Дакументы і(іл) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

- заява; - пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;- копія рашэння суда аб устанаўленні факту рэгістрацыі акта грамадзянскага стану; які пацвярджае ўнясенне платы

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: 1 базавая велічыня за выдачу пасведчання ў сувязі з аднаўленнем запісаў актаў грамадзянскага стану.

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 10 дзён з дня падачы заявы.

Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова.

Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: начальнік аддзела Янкава Вольга Мікалаеўна, кабінет №2, тэл. 52332

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.12. АНУЛЮВАННЕ ЗАПІСАЎ АКТАЎ ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ

Дакументы і (або) звесткі, грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

- заява; - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу;- копія рашэння суда; - пасведчанне аб рэгістрацыі акта грамадзянскага стану, выдадзенае на на падставе ануляванага запісу акта грамадзянскага стану

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бясплатна.

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 10 дзён з дня падачы заявы.

Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: начальнік аддзела Янкава Вольга Мікалаеўна, кабінет №2, тэл. 52332

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№ 5.13. ВЫДАЧА ДАВЕДАК АБ НАРАДЖЭННІ, АБ СМЕРЦІ

Дакументы і (або) звесткі, грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

- пашпарт ці іншы дакумент, які пацвярджае асоба;

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бясплатна.

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: у дзень звароту, але не раней за дзень рэгістрацыі нараджэння, смерці. Тэрмін дзеяння дакумента, які выдаецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бестэрмінова

Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - галоўны спецыяліст аддзела; Шпілеўская Таццяна Юзэфна, кабінет № 2, тэл. 52332.

АДМІНІСТРАЦЫЙНАЯ ПРАЦЭДУРА№5.14.ВЫДАЧА ДАВЕДКАЎ, ЯКІЯ ЗМЯШЧАЮЦЬ ЗНОСІНЫ З ЗАПІСАЎ АКТАЎ ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ РАКА), І ПАВЕДАМЛЕННЯЎ АБ АДСУТНАСЦІ ЗАПІСУ АКТА ГРАМАДЗЯНСКАГА СТАНУ.

Дакументы і (або) звесткі, грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

- заява; - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу; - дакумент, які пацвярджае змену прозвішча або іншых дадзеных грамадзяніна, у выпадку іх змены;

- дакументы, выдадзеныя кампетэнтнымі органамі замежных дзяржаў, якія пацвярджаюць права зацікаўленай асобы (роднасныя і (або) шлюбныя адносіны, спадчынныя правы) на атрыманне даведак, якія змяшчаюць звесткі з запісаў актаў грамадзянскага стану, паведамленняў аб адсутнасці запісу актаў грамадзянскага стану.

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: бясплатна.

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 3 дня з дня падачы заявы - пры наяўнасці адпаведнагазапісу акта грамадзянскага стану, пры неабходнасці правядзення спецыяльнай праверкі - 15 дзён, а пры адсутнасці такога запісу - 1 месяц.

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры: 1 год.

Асоба, якая ажыццяўляе адміністрацыйную працэдуру: - галоўны спецыяліст аддзела; Шпілеўская Таццяна Юзэфна, кабінет № 2, тэл. 52332.

Звесткі і (або) дакументы, неабходныя для рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, унясення змяненняў, дапаўненняў, выпраўленняў, аднаўлення і анулявання запісаў актаў грамадзянскага стану, выдачы паўторных пасведчанняў аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, выдачы дакументаў і (або) даведак і не прадугледжаныя ў пунктах 5.1 - Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 N200 'Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян' ------------ Нядзейная рэдакцыя{КансультантПлюс}" 5.14 главы 5 пераліку, орган загса запытвае самастойна:

копіі запісаў актаў грамадзянскага стану, учыненых органамі загса Рэспублікі Беларусь, і (або) копіі запісаў актаў грамадзянскага стану, учыненых кампетэнтнымі органамі замежных дзяржаў пры наяўнасці міжнародных дагавораў Рэспублікі Беларусь;

дакумент аб адсутнасці зарэгістраванага шлюбу з іншай асобай у адносінах да замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца, дадатковая абарона або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - з падраздзяленняў па грамадзянстве і міграцыі галоўнага ўпраўлення ўнутраных спраў Мінскага гарадскога выканаўчага камітэта, упраўленняў унутраных спраў абласных выканаўчых камітэтаў;

апавяшчэнне Камітэта дзяржаўнай бяспекі Рэспублікі Беларусь у выпадку рэгістрацыі смерці асоб, рэпрэсаваных па рашэннях несудовых і судовых органаў, -з Камітэта дзяржаўнай бяспекі Рэспублікі Беларусь;

звесткі аб памерлай асобе (персанальныя дадзеныя) у выпадку адсутнасці дакумента, які сведчыць асобу грамадзяніна Рэспублікі Беларусь, а таксама замежнага грамадзяніна або асобы без грамадзянства, які пастаянна пражывае ў Рэспубліцы Беларусь, - з дзяржаўнай інфармацыйнай сістэмы "Рэгістр насельніцтва", за выключэннем рэгістрацыі смерці замежнымі ўстановамі;

іншыя звесткі і (або) дакументы, якія могуць быць атрыманы ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый.

Запыт накіроўваецца органам загса ў парадку і тэрміны, прадугледжаныя; .10.2008 N 433-З 'Аб асновах адміністрацыйных працэдур'--------- --- Нядзейная рэдакцыя{КансультантПлюс}"> артыкул 22 Закона.

і Беларусь ад 31.10.2001 N 23 (рэд. ад 15.09.2015) 'Аб устанаўленні форм бланкаў пасведчанняў аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану'Сведчанні аб рэгістрацыі актаў грамадзянскага стану, іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для здзяйснення дзеянняў, прадугледжаных у частцы першай гэтага пункта, таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянамі самастойна.

5-1. У выпадку запыту органам загса дакументаў і (або) звестак, складзеных на замежнай мове, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, іх перавод на адну з дзяржаўных моў Рэспублікі Беларусь і яе натарыяльнае сведчанне забяспечваюцца зацікаўленай асобай.

Па пісьмовай заяве зацікаўленай асобы орган загса дае паступілі на замежнай мове дакументы і (або) звесткі (копіі запісаў актаў грамадзянскага стану, паведамленні аб адсутнасці запісу акта грамадзянскага стану, паведамленні, выпіскі, інфармацыйныя лісты і іншае) для перакладу і яго натарыяльнага сведчання ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства.